حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر درباره حواشی و تأخیرهای مکرر پیش‌آمده در فرودگاه مشهد، با اشاره به ضرورت پرداختن به این موضوع اظهار داشت: متأسفانه در این بخش مشکلات فراوانی داریم و یک پدیده‌ای مانند بارش برف که خیلی هم غیرطبیعی نبوده و در دنیا مشابه آن فراوان رخ می‌دهد موجب شد تمامی پروازهای مشهد با مشکلات شدیدی مواجه شود و زائران حضرت رضا(ع) ساعت‌ها در هواپیما حبس شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی علت این مسئله را از مسؤولان سؤال می‌کنیم آن‌ها کمبود امکانات را بهانه می‌کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه نبود امکانات و عدم تدبیر نسبت به تهیه امکاناتی که در مقابل این‌گونه حوادث طبیعی و معمولی موردنیاز است منجر به ایجاد چالش بسیار جدی در شهر مشهد شد.

پژمانفر با بیان اینکه حتی سالن انتظار فرودگاه مشهد آمادگی ارائه خدمات لازم به مسافران را نداشت، گفت: مردم شاکی بودند که در این موضوع هیچ‌گونه پاسخگویی در مقابل سؤالاتشان وجود نداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از این موضوع مستقیم مربوط به ضعف مدیریتی است که در فضای فرودگاهی مشهد وجود دارد، افزود: وقتی در کشور حادثه‌ای رخ می‌دهد تازه ضعف‌ها بروز پیدا می‌کنند و تدبیری نسبت به مشکلات وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز ما تحلیل نسبت به اینکه آیا مدیریت در اینجا موفق بوده یا نبوده را باید در فضای فرودگاه مشاهده کنیم.

پژمانفر با بیان اینکه ریشه این موضوع در سوء مدیریت است، تصریح کرد: در جامعه ما مشکلاتی وجود دارد که کوچک‌ترین آن‌ها بحث هواپیما است، امروز در هواپیماهای خودمان سوء مدیریت داریم و آن این است که از ظرفیت‌های موجود به‌خوبی استفاده نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز هواپیماها در صف قرار می‌گیرند و به دلیل ضعف در مدیریت نمی‌توانند پرواز کنند و اگر هواپیماهای خودمان را به‌طور صحیح مدیریت کنیم شاهد این‌گونه مسائل نخواهیم بود.