سردار حسین سلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیمارستان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر یکی از اهداف مهم سپاه ارائه خدمات به مناطق محروم و کم‌برخوردار دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های دفاعی، خدماتی و محرومیت‌زدایی دارای توانمندی بالایی است که خدمات گوناگون در این عرصه‌های ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شایستگی ارائه خدمات مطلوب در همه عرصه‌ها را دارد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌ زمینی، دریایی و هوا و فضا دارای توانمندی‌های بسیاری است و خدمات گوناگونی از جمله به مناطق مرزی و کم‌برخوردار ارائه می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را یکی از برنامه‌های مهم سپاه دانست و افزود: امروز بیمارستان 64 تختخوابی قائم نیروی دریایی سپاه بوشهر افتتاح شد که این بیمارستان تا 90 تخت بیمارستانی قابل افزایش است.

سردار سلامی با بیان اینکه در این بیمارستان تجهیزات و امکانات پیشرفته درمانی و تشخیصی ایجاد شده است، بیان کرد: خدمات نیروهای سپاه در بخش‌های مختلف به مردم خالصانه و از روی عشق است و در بیمارستان قائم بوشهر نیز خدمات تخصصی، تشخیصی، دارویی و درمانی به زیباترین شکل و با تکریم مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی می‌دهند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهد و این برای دشمنان آشکار است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عظمت و شکوه مردم در 22 بهمن نمایان شد، افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی خود جلوه‌ای دیگر از اقتدار خود را نشان داد و این حماسه برای واکنش نسبت به تهدیدات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

سردار سلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دشمنان پاسخ خود را در حماسه 22 بهمن از سوی ملت بزرگ ایران دریافت کردند.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه حضور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن توسط خبرنگاران به اقصی نقاط جهان مخابره شد، افزود: دشمنان به ویژه آمریکا به اقتدار و عظمت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پی برده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند.