نادر طالب‌زاده عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا، اظهار داشت: تهدیدات آمریکایی‌ها نه تنها تأثیری در حضور و کم شدن مردم ندارد بلکه بر عکس هم عمل می‌کند.

وی افزود: تهدیدات ترامپ هم عمقی ندارد. بعضی مواقع این تهدیدات برای آرام کردن صهیونیست‌‌هاست که می‌خواهند در همه چیز مداخله کنند. اصل سیاست صهیونیست‌ها با روسیه است روسیه‌ای که در کنار سوریه و ایران و حزب‌الله ایستاده ولی در هر صورت لابی اسرائیل هست با اینکه در واشنگتن لابی اسرائیل امروز بسیار بسیار ضعیف شده و از مایع تبدیل به بخار می‌شود.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: تهدیداتی که توسط افراد کم تجربه و کم معلومات صورت می‌گیرد عمقی ندارد و البته چیزی هم نمی‌توانند بگویند چرا که قطعنامه 2231 شورای امنیت هیچ ربطی به وضع ایران از جمله وضعیت موشکی ما ندارد. همه هم این را می دانند لذا این تهدیدات تأثیری ندارد.

طالب‌زاده ادامه داد: همین تبلیغات و تهدیدات باعث می‌شود مردم ایران به غرورشان بر بخورد و جواب‌شان را بدهند. غرور ملی ایران بسیار پرقدرت است و همه اقشار ملت را در بر می‌گیرد.