به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی لاریجانی که به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز زن در بین کارکنان زن مجلس در ساختمان مشروطه حضور یافته بود، با ارائه لوح تقدیر و هدایایی از بانوان نمونه کارمند بسیجی و ورزشکار مجلس تقدیر کرد.

در این مراسم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس و افراشته معاون اجرایی مجلس نیز حضور داشتند.

همچنین در این مراسم افراشته معاون اجرایی مجلس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانوان کارمند مجلس، گفت: اگر مجلس در حوزه قانونگذاری با موفقیت هایی روبروست این موضوع به دلیل تلاش و همکاری همه کارمندان بخصوص خواهران است.

وی تاکید کرد: حتی یک پرونده در هیات تخلفات اداری قوه مقننه از کم کاری یا کوتاهی از انجام وظیفه در حوزه خواهران نداریم که این حکایت از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی قابل توجه خواهران دارد.

افراشته گفت: طبق آمار منابع انسانی مجلس، خواهران کمترین میزان تاخیر در ورود به کار را دارند.

معاون اجرایی مجلس همچنین گفت که زنان کارمند مجلس نسبت به تکریم ارباب رجوع در مراجعات مردم به دفاتر نمایندگان از انجام وظیفه شان کوتاهی نکردند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز گزارش افراشته را امیدوارکننده و ستایش برانگیز خواند و گفت: اینکه همکاران خانم در مجلس و یا بخش های مربوطه قوه مقننه رویکرد مطلوبی دارند این نشان دهنده مسئولیت شناسی آنهاست که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت که این امر نشان می دهد که همکاران خانم مجلس در حوزه فعالیت های اجتماعی از ظرفیت نخبگی ارزشمندی برخوردار هستند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: خانم های مجلس همواره با آراستگی و دقت کارشان را انجام می دهند که باید از زحمات آنها قدردانی کرد.