رضا سلیمانی در مورد مطرح شدن انتقال محل مجمع تشخیص مصلحت نظام از پاستور به نیاوران گفت: ابلاغیه رسمی برای انتقال مجمع وجود ندارد و مقام معظم رهبری هم تصمیمی در این‌باره اعلام نکرده‌اند.

او افزود: رئیس و اعضای مجمع تشخیص برای دور جدید هنوز مشخص نشده‌اند و برای اینکه ساختار آن عوض شود یا خیر هنوز چیزی اعلام نشده است و همه مباحث پیرامون تغییرات مجمع تشخیص در حد حدس و گمان است .

سلیمانی بیان کرد: تصمیم نهایی مبنی بر اینکه ساختار به همین شکل باقی بماند و یا تغییر کند و یا  محل آن به جایی دیگر انتقال یابد با مقام معظم رهبری است.

او با اشاره به صحبت‌های باهنر درباره احتمال تغییر ساختمان مجمع گفت: آقای باهنر در مصاحبه‌ای چنین احتمالی را داده است که آینده مجمع می‌تواند اینگونه هم باشد ولی هیچ چیز قطعیت ندارد .

مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ارتباط با اینکه برخی دلیل مطرح شدن ساختمان مجمع را  بنای کاخ مرر می دانند که جزء آثار میراث فرهنگی است، گفت : این را وارد نمی‌دانم و  و در حد احتمالات و گمان افراد است.

سلیمانی گفت: دوره ۵ ساله مجمع در ۲۱ اسفند به پایان می‌رسد و مجدد باید رئیس و اعضا از سوی مقام معظم رهبری حکم دریافت کنند  و در این زمان می‌توانند در صورت صلاحدید، ساختار را عوض کنند.