پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما یک رفتار پوپولیستی و یک رفتار مبتنی بر عقلانیت و منطق داریم. 

وی ادامه داد: ما می‌گوییم هنگامی که اتفاقی افتاده است باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد و پس از آن، با متخلفین پس از شناسایی برخورد شود و سپس آن افراد هم عذرخواهی کنندو هم مجازات شوند. 

وی گفت: بعضی از دوستان قبل از آواربرداری کامل، فریاد استعفا و عذرخواهی آنها بلند شد، در صورتی که هنوز بررسی‌ها نتیجه خاصی نداشت. 

سروری افزود: شهردار تهران 9 روز زندگی خود را برای آواربرداری گذاشت و در اتاق خود ننشست، ولی افرادی بودند که چهار قدم در منطقه پلاسکو راه رفتند، عکس گرفتند، مصاحبه کردند و رفتند، ولی شهردار تهران در کنار کارمندان و آتش‌نشانان تا دقایق آخر حضور داشت و بر سینه این مدیر باید مدال زد. 

سروری یادآور شد: فتنه 88 بزرگترین آسیب را وارد کرد و عده‌ای جان خود را از دست دادند، چرا عذرخواهی نکردند؟ و در فتنه 88 فرصت‌های کشور از بین رفت و چرا عذرخواهی نشد؟ 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، افزود: بیست و هفتمین نفری که نامه جام زهر را برای رهبری امضا کرد، چرا عذرخواهی نکردید؟ این رفتارهای پوپولیستی، دیگر جایی ندارد.

وی افزود: آن آقایی که مقاله غیرمنصفانه می‌نویسد و غیرمنصفانه عمل می‌کند، ما گفتیم ابتدا اجازه دهند مرحله آواربرداری تمام شود و بعد به دلایل حادثه رسیدگی خواهد شد. 

سروری افزود: در مرحله اول که آواربرداری حادثه پلاسکو بود، باید از شهرداری تهران که جانانه پای نیروهایش ایستاده تشکر کنیم. هر کجا تصویر شهردار را نشان دادند، حتی ماسک هم بر صورتش نبود. 

وی گفت: مثل جبهه در این 9 روز برخورد کرد و باید از او تشکر شود.