کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی جبهه متبوعش اظهار داشت: ستاد انتخابات جبهه پیروان به ریاست "اسدالله بادامچیان" اسامی مورد نظر را برای انتخابات شورای شهر بررسی کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه سپس لیست مورد نظر خود را به دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصولگرا ارائه کردیم، ادامه داد: در این مرحله 21 نفر نهایی برای انتخابات شورای شهر تهران مشخص شدند و قرار بر این شد که ما این اسامی را به سایر اصولگرایان از جمله جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی کنیم. 
 
سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: البته روال انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر تهران به این صورت است که سایر احزاب و تشکل‌های اصولگرا نیز اسامی مورد نظر خود را معرفی کنند تا در نهایت درباره گزینه‌های نهایی تصمیم‌گیری شود.
 
وی با بیان اینکه فهرست جبهه پیروان برای انتخابات شورای شهر تهران آماده است، اظهار داشت: جبهه پیروان به دنبال این نیست که اسامی خود را به صورت مستقل معرفی کند بلکه معتقدیم که همه اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر تهران باید یک فهرست واحد ارائه دهند. 
 
سجادی با بیان اینکه به زودی اسامی مورد نظر خود را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عرضه می‌کنیم، افزود: جبهه مردمی نیز اسامی مورد نظر دیگر احزاب و تشکل‌های اصولگرا را به فهرست ما اضافه می‌کند و از بین آنان 21 نفر نهایی اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر استخراج می‌شود.
 
سخنگوی جبهه پیروان در رابطه با موضع جبهه پیروان نسبت به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه پیروان از سازوکارهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کند و در مجمع ملی این جبهه (28 بهمن ماه) شرکت خواهیم کرد. 
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به مصادیق رسیده است، خاطر نشان کرد: کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری در حال اضافه شدن هستند که ما از گزینه نهایی و اصلی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌تواند آن را تعیین کند، حمایت می‌کنیم.