شهاب‌الدین بی‌مقدار با اشاره به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:‌ رئیس‌جمهور آمریکا رفتارهایی را از خود نشان داده که دنیا را نگران کرده که البته این بی‌خردی‌ها پایدار نخواهد بود و مردم باید با حضور همراه با حکمت و عزت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام صلح و عقلانیت را به دنیا برسانند و در مقابل سیاست‌های ضد اسلامی آمریکا چهره واقعی اسلام رحمانی را به جهان نشان دهند.

وی افزود:‌ انقلاب اسلامی نمود اسلام واقعی و اصیل در دنیایی است که به دنبال بدجلوه دادن اسلام است و حرکت‌های داعشی و تکفیری در مقابل اسلام اصیل و واقعی توفیقی نخواهد داشت و وظیفه جمهوری اسلامی در این شرایط سخت‌تر و مهم‌تر است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اسلامی تصریح کرد:  معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید تنها مختص به این ایام نیست و دستگاه‌های تبلیغاتی موظفند به جای نقش آفرینی در بازی‌های سیاسی اصالت انقلاب و نقاط قوت آن را به شکل مطلوب معرفی کنند. در مقابل سیاه‌نمایی‌ها و پررنگ‌کردن کمبودها، جریان‌های مختلف عزت و قدرت انقلاب را جلوه دهند.

وی ادامه داد: نباید در شرایطی که تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران در حال وقوع است وقت کشور صرف اتهام زنی و دلسرد کردن مردم از مسئولین شود و نقاط قوت مورد غفلت قرار گیرد.