حجت‌الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند این روحانی ناهی منکر گفت: دشمن با القاء این تفکر در بین مردم که کارهای دیگران به من و شما چه ارتباطی دارد، می‌خواهند ذهنیتی ایجاد کنند که مردم نسبت به اطراف خویش بی‌تفاوت باشند و با این اقدام سدی در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد کنند تا این فریضه الهی بر روی زمین بماند.

معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خطاب به این روحانی فداکار گفت: شما حجت را بر ما تمام کردید و افتخار جامعه هستید و ان‌شاء الله خداوند شما را شفا دهد و صحیح و سلامت در کنار خانواده باشید.

این روحانی جوان که پنجم دی ماه سال جاری در پی جلوگیری از تعرض دو مرد به یک خانم، مجروح شده بود در تشریح روز حادثه گفت: ساعت حوالی ۵ عصر در حالی که با خودرو در بلوار کارگر اهواز در حال حرکت بودم سرنشینان خودروی سمند سفید با شیشه های دودی و چهره پوشیده سعی داشتند دختر خانمی را با زور سوار خودرو کنند.

او افزود: بلافاصله از خودرو پیاده شده و به سمت آنان رفتم و مانع از سوار کردن دختر خانم به خودروی سمند شدم، ولی یکی از ضاربان از پشت با چاقو به من حمله ور شد و ضربه‌ای به پهلوی من زد که دچار شوک و خونریزی شدم و ضاربان هم متواری شدند.

این روحانی جوان ادامه داد: پس از آن، اهالی محل مرا به بیمارستان منتقل کردند و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.