جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان ضمن حمایت از توسعه توان موشکی کشورمان، اظهار کرد: نیروهای نظامی به منظور حفظ اقتدار نظام، باید توسعه موشکی کشور را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه چند ماهی به پایان دولت یازدهم باقی مانده، گفت: شما (دولت)  به مردم قول داده بودید تا اعتبار را به پاسپورت ایرانیها باز گردانید آیا این موضوع انجام شد؟ قرار بود حرکت و چرخ سانتریفیوژها با چرخ زندگی مردم همراه باشد اما متاسفانه هر دو از کار افتاده است.

کوچکی‌نژاد خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی به جای اینکه در شهرها برای انتخابات تبلیع کنید بهتر است به امورات مردم، بیکاری و اشتغال جوانان بپردازید. شما دولت خود را پاک معرفی کردید چگونه بزرگترین اختلاس کشور در صندوق ذخیره فرهنگیان را  جزو معوقات بانکی معرفی کردید؟ نجومی‌بگیران را ذخایر انقلاب معرفی می‌کنید و همچنین حریم حفاظتی برای نزدیکان متخلف خود ایجاد می‌کنید، آیا اینها عصاره پاکی دولت است؟

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به تمدید تحریمهای ایران از سوی آمریکا، گفت: موضوع تمدید تحریمها در نشست اخیر با کشورهای 1+5 به کجا انجامید، چرا به مردم در این باره گزارش نمی‌دهید؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: شما در نطق انتخاباتی خود قول دادید که توجه ویژه به فرهنگیان داشته باشید. وزیر آموزش و پرورش سابق به دلیل ضعف عملکرد قرار بود که در مجلس استیضاح شود اما برای حفظ آبروی دولت استعفا داد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: فرهنگیان انتظار داشتند تا شما فردی را از بدنه آموزش و پرورش انتخاب کنید نه فردی را که پیش از این از مجلس برای پست وزارت علوم رای اعتماد نگرفته بود.