حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی،‌ درباره تخلفات مالی حسین فریدون، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با توجه به فراخوری، انتظاری که از مسئولان دارد این است که در بحث عدالت اسلامی و برخورد با تخلفات و احقاق حقوق مردم نباید تبعیضی قائل شوند.

وی افزود: دستگاه‌ قضایی همانگونه که اکثرا همین رفتار را از خود نشان داده در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی باید حقوق ملت را استیفا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وابستگی افراد متخلف با مسئولان نباید مانع رسیدگی به این پرونده‌ها شود، گفت: البته قوه قضاییه در سال‌های این را به خوبی نشان داده است و پرونده‌هایی رسیدگی شده که فراتر و فارغ از مسائل جناحی و گروهی و اینکه وابسته به مسئولان باشد یا خیرذ برخی پرونده‌ها را رسیدگی کرده است.

فولادگر بر همین اساس اضافه کرد: مواردی هم بوده که علی‌رغم وابستگی‌ افراد متخلف به مسئولان،‌ قوه قضاییه کار خود را انجام داده است. التبه فشارهایی هم بعضا وارد شده و توصیه‌هایی هم صورت گرفته و یا از نوع تاثیرگذاری بر حکم قاضی در مرحله اولیه و ارسال برای اجرای حکم سفارش‌هایی صورت‌ می‌گیرد ولی با این حال قوه قضاییه باید به دور از فشارهای احتمالی و روحیه‌های خاص،‌ کار خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: توقع ما از مسئولان نظام این است که اگر احیانا برخی وابستگان آنها تخلفی مرتکب شده‌ رسیدگی شود و اگر در حد اتهام است جرم او اعلام و حکمش صادر شود.

این نماینده در خاتمه تصریح کرد: مسئولان در این زمینه نه تنها باید مانعی نداشته باشند بلکه خودشان هم همکاری‌های لازم را اعمال کرده تا قوه‌ قضاییه هم به دور از وابستگی بتواند آنچه حکم خدا و انتظار از عدالت اجتماعی در جامعه می‌رود،‌ اجرا شود.