دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز از محل جدید زندگی خود در کاخ سفید و ابزارهای ارتباطی و اتاق های آن ابراز شگفتی کرد.

وی که روزهای نخست زندگی خود را در کاخ سفید می‌گذراند، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: تلفن‌های اینجا زیباترین تلفن‌هایی است که در طول زندگی از آن استفاده کرده ام. سیستم ارتباطی اینجا امن‌ترین در جهان به شمار می رود.

وی در عین حال تأکید کرد همچنان از تلفن قدیمی خود که از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد، استفاده می کند و به رغم اعتراض مشاورانش از توییتر نیز استفاده می کند.

وی در ادامه اعلام کرد قبل از ساعت 6 صبح از خواب بیدار می‌شود و در ابتدا اخبار تلویزیون را در اتاق خوابش مشاهده می‌کند. پس از آن به رستوران واقع در بخش غربی کاخ سفید می رود و در آنجا برخی روزنامه ها را مطالعه می کند. پس از آن دیدارهای وی ساعت 9 صبح آغاز می شود.

ترامپ در ادامه مصاحبه خود با نیویورک تایمز اعلام کرد با وجود جدول کاری فشرده‌اش، توانسته است با مجموعه‌ای از آثار هنری واقع در کاخ سفید آشنا شود.

ترامپ با اعلام اینکه اتاق خواب رئیس جمهور بسیار زیبا و شیک است، گفت: از اینکه در اتاقی می خوابم که آبراهام لینکلن، رئیس جمهور سابق آمریکا در آن می خوابید احساس خاصی دارم.

وی همچنین گفت: فضای اینجا بسیار تاریخی است.

رئیس جمهور جدید آمریکا تا پیش از این، برای دهه‌ها در آسمان خراش خود در منهتن نیویورک سکونت داشت. وی در طول مبارزات انتخابی خود نیز به خانه‌اش باز می گشت تا در تخت خواب خود استراحت کند. اما وی اکنون پس از عهده دار شدن پست ریاست جمهوری به تنهایی در کاخ سفید زندگی می کند؛ چرا که ملانیا و پسرش "بارون" روز یکشنبه کاخ سفید را به مقصد نیویورک ترک کردند. ترامپ و همسرش تصمیم گرفته بودند دست کم فرزندشان تا پایان سال تحصیلی جدید در مدرسه خود درس بخواند.