از کرج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، پروژه زیرگذر آیت‌الله  هاشمی‌رفسنجانی هفته گذشته با حضور محمود واعظی به بهره‌برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این ارتباط گفته است: هیچ پروژه‌ای در کشور به ثمر نمی‌رسد مگر آنکه اتحاد و همدلی مبنا، اساس و هدف آن باشد و این رویکرد مهمی است که در عملکرد بانک شهر به وضوح دیده می‌شود.

محمود واعظی با اشاره به این که پروژه زیرگذر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی یک ابر پروژه عمرانی در سطح کشور است، تصریح کرد: کلانشهرها به شدت نیازمند اجرای طرح‌های توسعه‌ای همچون پروژه فوق هستند، پس اقدامات بانک شهر در جهت حمایت از طرح‌های ملی در کلانشهرها جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان این که سرعت پیشرفت و توسعه طرح‌های عمرانی در برخی نقاط کشور تند و در برخی نقاط کند است، ادامه داد: بی شک شیب تند اجرای پروژه‌ها در برخی از شهرها ناشی از همدلی و انسجام در روند و سرعت اجرای پروژه‌ها است، زیرا این رویکرد نقش اساسی در آبادانی شهرها ایفا می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تمرکز بر توسعه شهرها باید در اولویت همه مسؤولان بانکی کشور قرار گیرد، افزود: وقتی یک بنگاه اقتصادی اقدام به حمایت مالی از پروژه‌های شهری می‌کند، نتیجه‌ای ندارد مگر افتتاح پیش از موعد پروژه‌هایی همچون پروژه زیرگذر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که یک سال زودتر از موعد مقرر آماده ارائه خدمات هرچه کیفی‌تر به شهروندان است.