با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برخی چهره های رادیکال حاضر در بخش های مختلف  با برکناری افراد انقلابی و جایگزینی افراد رادیکال هستند.

از این رو ، استان اصفهان که همیشه حضور مردم  آن در انتخابات ها و راهپیمایی ها نشان از تفکر انقلابی مردم این  دیار دارد ، مدنظر افراطیون اصلاح طلب قرار گرفته است .

دو مدیر انقلابی که از تنها مدیران کارآمد و به جا مانده از از موج برکناری ها  هنوز در جایگاه حساس خود هستند اکنون مورد آماج حملات سیاسی از طرف افراطیون قرار گرفت اند .

البته بنا بر اخبار واصله تهران برای اصفهان در حال تصمیم گیری می باشد . از این رو وزارت کشور و وزیر آن تصمیم گیر نهایی این تغییرات خواهد بود.

همچنین بنا بر شنیده های خبرنگار ما حضور این دو مدیر در مراسم های گرامی داشت  9 دی که چند هفته قبل برگزار شد آماج حملات را سمت این دو مدیر روانه کرد که بنا بر شنیده های برکناری این مدیران بی ربط به حضور در مراسم 9 دی نیز نبوده است.

بنا بر این گزارش این دو مدیر با توجه به جایگاه حساسی که در برگزاری انتخابات در استان اصفهان دارند جای سوال است که برکناری این دو مدیر اصفهانی در کمتراز 4 ماه مانده  به انتخابات با چه هدفی انجام می شود ؟