آیت‌الله شبیری زنجانی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات خدمتگزاران در وزارت بهداشت و به ویژه وزیر بهداشت گفت: خدمت به مردم بهترین کارها است و قدر این نعمت را بدانید.

وی از خدمات دکتر قاضی‌زاده هاشمی قدردانی کرد و افزود: خدمت به بهترین مردم نباید دست‌کم گرفته شود و همواره بکوشید تا به مردم خدمات‌رسانی کنید.

در این دیدار وزیر بهداشت نیز گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت ارائه کرد و با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان فرقانی گفت: این بیمارستان یکی از خدمات گسترده‌ای بود که در قم ارائه شد و با راه‌اندازی آن شاهد حضور و استقبال گسترده مردم در آن هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: موفق شدیم این بیمارستان را پس از گذشت ۲۰ سال، در این دولت به اتمام برسانیم که یکی از بیمارستان‌های جنرال و مجهز کشور است.

همچنین در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به لطف خداوند قرار است احداث بیمارستان شهدای نیروگاه را نیز در آینده نزدیک به اتمام رسانده که با افتتاح آن مشکلات مردم منطقه نیروگاه رفع خواهد شد.

دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه افزود: علاوه بر این، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین (ع) نیز ظرف مدت سه تا چهار ماه آینده تکمیل می‌شود.