محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درپی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد. 

در این پیام آمده است: خبر درگذشت یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث تأثر و تألم فراوان گردید. بی شک این ضایعه اسفناک برای ملت شریف ایران اسلامی مایه غم و اندوه خواهد بود، آیت الله هاشمی را می توان به حق عضو هیئت امناء انقلاب اسلامی ایران نامید.

«فعالیتهای مؤثر و مبارزات خستگی ناپذیر ایشان به عنوان یکی از شاگردان مبرّز امام خمینی(ره) همراه یاران گرانقدر امام راحل(ره) همچون مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید مفتح و دیگر مبارزان انقلاب، نقش به سزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشت. »

این پیام تصریح کرده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در جایگاههای مهم، سرنوشت ساز و مؤثری در کشور ایفای نقش نمود که از آن جمله می توان به ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مجلس خبرگان رهبری اشاره نمود. مرحوم آیت الله هاشمی در سمت جانشینی فرماندهی کل قوا نیز منشاء تصمیمات و اقدامات مهم و سرنوشت سازی در دوران پرافتخار دفاع مقدس بود. خطبه های دشمن شکن و افشاگرانه مرحوم هاشمی در نمازهای جمعه تهران و تربیت صدها تن از مدیران نظام اسلامی در رده های گوناگون از دیگر یادگارهای ارزشمند حیات ایشان می باشد که مصداق عینی عاش سعیداً و مات سعیداً بود. 

در این پیام تاکید شده است: ضایعه درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی را خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علوّ درجات مسئلت دارم.