پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در مورد بازرسی صورت گرفته از کمیته امداد توسط شرکت مفید راهبر گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله مورد بازرسی قرار می‌گیرد و این بازرسی معمولا چند ماه طول می‌کشد. امسال 144 استان را رفتند و همه دفاتر مرکزی بصورت ریز مورد بازرسی قرار می‌گیرد. شرکت مفید راهبر یک حسابدار حرفه‌ای است و نتایج آن به مجمع ارائه می‌شود.

 

وی در مورد نتایج بدست آمده از بازرسی صورت گرفته گفت: گزارشی که امسال منتشر شد، بدون عیب عمده بوده است و مقبول واقع شد. در موارد جزئی هم که وجود داشت ما پاسخ آن را داده‌ایم و در مجموع گزارش خوب و قابل قبول بود.

 

رئیس کمیته امداد با اشاره به دیدار روز یکشنبه خود با رهبری گفت: آنچه ما از سخنان و عنایات مقام معظم رهبری برداشت کرده‌ایم این است که ایشان در مجموع نسبت به عملکرد و رویکرد کمیته امداد(ره) رضایت دارند. ما قدردان این عنایت ایشان هستیم.

 

فتاح در پاسخ به این سوال که مهمترین نکته‌ مد نظر رهبری چه بود، گفت: مقام معظم رهبری نکات زیادی را به ما تاکید کردند و سفارشات زیادی را مطرح کردند اما آن نکته‌ای که بسیار تاکید کردند این بود که سرکشی از خانواده‌های محرومان را فراموش نکنید. فرمودند هر کاری که داشتید و سرتان هر چقدر هم که شلوغ بود سرکشی به محرومین را ترک نکن. لذا بنده خود را موظف کرده‌ام که حتما به سرکشی‌ها ادامه دهم. ایشان بر ادامه سفرهای استانی نیز تاکید داشتند و فرمودند که آن را ادامه بدهید.