به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین زین الصالحین عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه بم آماده استقبال از رئیس جمهور است، اظهار داشت: با توجه به سفر هیئت دولت به استان کرمان، شهرستان بم برای حضور رئیس جمهور انتخاب شده است.

وی افزود: با همت دولت نهم و دهم امکانات و زیرساخت های خوبی در شهرستان بم ایجاد شده و لازم است در راستای استفاده بهینه از این امکانات تلاش کنیم.

فرماندار بم با بیان اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با نشاط آمادگی کامل دارد، ابراز داشت: ملت ایران بار دیگر با شرکت باشکوه در انتخابات، وفاداری خود را به نظام و ارزش ها اثبات می کنند.

زین الصالحین حمایت از سرمایه گذاران را در رأس امور شهرستان بم دانست و بیان داشت: برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر منطقه نیازمند سرمایه گذاری در ابعاد گوناگون هستیم و از سرمایه گذاران به نحو شایسته ای حمایت می کنیم.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران را مهم عنوان کرد و گفت: تولید و حمایت از سرمایه های موجود از جمله ارکان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تحریم دشمنان است.

زین الصالحین از راه اندازی شهرک صنعتی بخش بروات در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: در دیداری که با مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور داشتیم، بحث راه اندازی شهرک صنعتی در بروات، ریگان و فهرج مطرح که این مهم به زودی انجام می شود.

وی با گرامیداشت روز معلم از خدمات و تلاش های این قشر پرتلاش تقدیر کرد و اظهار داشت: معلمان سازنده آینده ایران اسلامی هستند که باید به نحو شایسته ای از آنها تجلیل شود.

فرماندار بم با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، زنان را پشتوانه های جامعه اسلامی دانست و گفت: با همت زنان غیور ایران اسلامی در ابعاد گوناگون شاهد توسعه و آبادانی کشور هستیم و امروز زن در جامعه اسلامی از جایگاه و مقام ویژه ای برخوردار است.

زین الصالحین بر تکریم ارباب رجوع و حماسه سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: قصد دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است و نباید اجازه دهیم که دشمن به این خواسته خود دست پیدا کند.

وی از راه اندازی پرواز بم مشهد از فرودگاه بم خبر داد و خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده و به زودی پرواز مستقیم از فرودگاه بم به مشهد انجام می شود.

زین الصالحین فرودگاه بم را از جمله زیرساخت های مهم شهرستان و شرق استان کرمان توصیف کرد و گفت: باید با استفاده از خطوط هوایی مستقیم در شهرستان از این صنعت حمایت کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بم نیز گزارشی از عملکرد یک ساله این اداره ارائه و بیان کرد: شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر تاکنون بالغ بر ۲۵۰ درصد اشتغال را در سامانه رصد ثبت کرده اند و سهم شهرستان بم نیز در این زمینه حدود ۱۰۰ درصد است.

احمد حائری این آمار را قابل قبول دانست و افزود: باید تلاش کنیم، تسهیلاتی که باقیمانده است به دست متقاضیان برسد.