:  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری عصر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره اقدامات قوه قضائیه در برخورد با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: آمارهای کشف مواد مخدر در چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی بابیان اینکه با وجود تلاش‌های انجام‌شده همچنان مواد مخدر و اعتیاد جامعه را تهدید می‌کند، افزود: دشمن در فضای مجازی تلاش‌های زیادی برای آسیب رساندن به جامعه انجام می‌دهد و متأسفانه دست‌اندرکاران فضای مجازی اهتمام لازم را برای برخورد با آن ندارند.

دادستان کل کشور یکی از دلایل افزایش آمارهای طلاق را مربوط به فضای مجازی دانست و گفت: فضای مجازی به شکل جدی در حال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم است.

وی با اشاره به سوءاستفاده دشمنان نظام از فایل صوتی منتسب به منتظری ابراز کرد: ما ازنظر قانونی با آن‌ها و منتشرکنندگان آن برخورد کرده‌ایم.

منتظری شرایط ویژه قم را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: استان قم از هر لحاظی ویژه است  و به مسئولان قضایی استان تأکید کرده‌ایم که از رهنمودهای مراجع و علما استفاده و با دفاتر این عزیزان ارتباط مستقیمی داشته باشند.