به گزارش پارس به نقل از فارس، اسماعیل جلیلی عضو کمیته وحدت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: اعضای کمیته وحدت در ادامه دیدارهای خود با نامزدهای ریاست جمهوری امروز با علی اکبر ولایتی هم جلسه ای برگزار کردند.

وی با بیان اینکه تمام ۱۷ عضو اعضای کمیته در جلسه امروز حضور داشتند، افزود: در این جلسه آقای ولایتی نقطه نظرات خود در مورد شرایط موجود کشور و ساماندهی سیاست خارجی و وضعیت نابسامان اقتصادی فعلی کشور را مطرح کرد.

جلیلی ادامه داد: همچنین در این جلسه اعضای کمیته سؤالاتی را در محورهای برنامه ولایتی برای وضعیت رشد اقتصادی، تورم، هدفمندی یارانه ها، تولید، اشتغال، وضعیت کشاورزی، فرهنگ، زنان وجوانان مطرح کردند که ولایتی هم در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

وی اظهار داشت: آقای ولایتی معتقد بود رویکرد تعامل در نظام بین المللی در مدت زمان کوتاه می تواند به نابسامانی ها در حوزه بین الملل پایان دهد و از این راه گشایش در حوزه اقتصادی را هم شاهد خواهیم بود.

به گفته جلیلی قرار است اعضای کمیته وحدت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در هفته جاری دیدارهای دیگری هم با نامزدهای انتخابات داشته باشند.