نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش فشافویه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین استیری در مصلای شهر حسن‌آباد اقامه شد.

 امام جمعه بخش فشافویه در خطبه اول نماز با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: بهترین راه و توشه برای برای سفر آخرت حفظ تقوی و عمل به این اصل است.

حجت‌الاسلام استیری در ادامه با گرامیداشت روز نهم دی گفت: این روز، از بهترین روزهای پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حرکت مردم روز نهم دی‌ماه سال 88 انقلاب را بیمه کرد و سیلی محکی بر صورت بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زد.

خطیب جمعه حسن‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به نامه تعدادی از مخالفان ایران اسلامی به رییس جمهور منتخب آمریکا گفت: ملت ایران بیش از سی و چند سال است با تحریم دست و پنجه نرم میکند و خم به ابرو نیاورده است و از تحریم‌های مجدد هراسی ندارد.

حجت‌الاسلام استیری همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مسایلی همچون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، مردم و مسئولان را به عمل به فرامین رهبری توصیه کرد و گفت: انقلاب اسلامی از قبل از تشکیل تا حال حاضر، ایمان به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه را سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته است توطیه های گوناگون دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی سازد.

امام جمعه حسن‌آباد در خطبه‌دوم نماز با اشاره به در پیش بودن چهارم ربیع‌الثانی، سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)گفت: این محدث عالی‌قدر از محضر سه امام شیعیان بهره جسته و وظیفه ما به عنوان مجاورین بارگاه ملکوتی این نواده معصوم، زیارت قبر مطهر ایشان و عمل به فرمایشات‌شان است.

در نمازجمعه این هفته حسن‌آباد همچون هفته‌های گذشته، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی بخش و شهر، دهیاران، مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی بخش فشافویه نیز حضور داشتند.