غلام‌محمد طاهری صبح امروز در نشست هفتگی این حزب مؤتلفه اسلامی همزمان با فرا رسیدن سالروز 99 دی گفت: کشور عزیزمان از بدو انقلاب دستخوش طرح و برنامه‌های متعدد کشورهای استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران بوده است، اما ملت انقلابی و همیشه در صحنه با پیروی از ولایت فقیه نگذاشته است کوچکترین خللی بر پیکره این انقلاب وارد شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حماسه 9 دی نیز نقطه عطفی در تاریخ این انقلاب بوده و است و باید گرامی داشته شود.

این مسؤول بزرگترین ویژگی حماسه 9 دی را مردمی بودن آن دانست و افزود: ملت با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی با تمام توان خود به میدان مقابله با فتنه آمدند و با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و کسانی که نسبت به این نظام و قانون اساسی آن کج دهنی کرده بودند زدند.

وی بیان کرد: حماسه مردمی 9 دی برخاسته از عمق وجود و همراه با اعتقادات عمیق این ملت بود و جنبه اعتقادی آن بر جنبه سیاسی آن غلبه داشت.

طاهری در پایان با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نگردد» لازمه حفظ انقلاب را گوش به فرمان ولایت فقیه دانسته تا ان‌شاءالله فتنه‌هایی که دشمنان و بدخواهان انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند خنثی گردد.