تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (6 دی‌ماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

امیرخجسته نماینده مردم همدان به وزیر ارتباطات لزوم توجه بیشتر به امنیت اطلاعات مخاطبان و مشترکان در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را متذکر شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر دادگستری خواستار توضیح علت عدم نظارت و بررسی عملکرد قضات شد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در ارائه لایحه جامع انتخابات بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغ مقام معظم رهبری در این خصوص شد و همچنین در تذکر دیگری به وزرای اقتصاد، دادگستری و کشور خواستار توضیح علت عدم پاسخگویی مسئولان نسبت به حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز شد.

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین به وزیر علوم لزوم برخورد قاطع با عاملان توهین به مقدسات مذهبی و هنجارشکنان دانشگاه رازی را متذکر شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به رئیس‌جمهور لزوم حل مشکل افرادی که به اشتباه یارانه آنها قطع شده است را متذکر شد. وی همچنین در تذکری به وزیر کار خواستار توضیح علت عدم اقدام برای حمایت از کودکان کار شد.

نادر قاضی‌پور و  علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به وزیر علوم خارجه لزوم صیانت از سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را متذکر شدند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت کاهش بودجه نیروی انتظامی کشور در لایحه بودجه سال 96 شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت دریافت سپرده‌ از سپرده‌گذاران قبل از دریافت وام با سود 18 درصد به اندازه یک‌چهارم وام واریزی و محاسبه سپرده با سود یک‌صدم درصد شد.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در تذکری به وزیر آموزش‌وپرورش خواستار تسریع در تعیین‌تکلیف معلمان حق‌التدریس شد.