اما پس ازمدت کوتاهی، کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر متفاوتی را منتشر کردند.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، در این تصاویر پدر "بنا" اسلحه به دست در کنار عناصر گروه های تروریستی قرار دارد.

در دو تصویر، صورت پدر بنا با دایره قرمز رنگ مشخص شده است

یکی دیگر از کاربران اینترنتی در شبکه اجتماعی فیس بوک چند عکس از پدر او در کنار تروریست ها منتشر کرده است. همچنین عکسی وجود دارد که در آن، بنا در کنار فردی که با تروریست ها مرتبط هستند قرار دارد.

یکی از کاربران فیس بوک در این رابطه نوشت:

"از مدتی قبل ناگهان دختری 7 ساله پیدا شد که با زبان انگلیسی بسیار خوب در شبکه اجتماعی تویتر پیامهایی منتشر می کند (درحالیکه او یک دختر بچه است و ... سطح زبان او غیرعادی است و فقط خدا می داند که او چگونه تا این اندازه حرفه ای است) او در چند هفته قلب هزاران عرب را تسخیر کرد، ولی روز به روز حقایق برای کسانی که به دنبال واقعیتها درباره او هستند، بیشتر روشن می شود.."

کاربران همچنین در پیامهای خود تأکید کردند: بنا پیش از این در صفحه تویتر خود نوشته بود که پدرش کشته شده است. ولی اکنون با انتشار تصاویر جدید متوجه می شویم که پدر او در کمال صحت و سلامت در ترکیه بسر می برد.

همچنین تصویری از پدر بنا با اسلحه وجود دارد که در پشت زمینه پرچم داعش به خوبی نمایان است.

بنا، دختر معروف تویتری 7 سال دارد. مادر او "فاطمه" دبیر زبان انگلیسی است و او در ماه سپتامبر سال جاری هنگامی که عملیات آزادسازی حلب آغاز شد، برای بنا اکانت تویتر ساخت.

بنا در صفحه اینترنتی خود پیامهایی را درباره حلب به زبان انگلیسی منتشر می کرد. اما اکنون با انتشار تصاویر پدرش، تردیدهای بسیاری درباره درستی پیامها و داستانهای او مطرح شده است.