علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به این استان سفر کرده، صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله سید محمدرضا طاهایی میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان از وی عیادت و دیدار کرد.

آیت‌الله سیدمحمدرضا میبدی از علمای برجسته کشور و مدیر مدرسه رضوی گرگان است.

آیت‌الله میبدی متولد سال 1299 شمسی در شهرستان میبد از توابع استان یزد علوم دینی را در شهرهای تهران، قم و نجف اشرف نزد علمای بزرگی همچون آیات عظام خویی، قمی و شیرازی فرا گرفته است.

قرار است پس از این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای گرگان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کند و سپس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان برای سخنرانی در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان حضور می‌یابد.

دیدار مردمی و با برگزیدگان شهرستان علی‌آبادکتول، دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی شهرستان آزادشهر و دیدار با ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس به مناسبت هفته وحدت از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر آقای لاریجانی است.

حضور در نشست شورای اداری شهرستان‌های کلاله، مینودشت، گالیکش و آزادشهر در شهرستان کلاله، نشست با فعالان بخش اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان گلستان از برنامه‌های سفر روز پایانی رئیس مجلس در استان گلستان است.