پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- بعد از حدود چند هفته از یک انتصاب رازمگوی اصلاح طلبان در مورد «مهرعلیزاده» افشا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، مهرعلیزاده به دلیل طراحی آینده کارگزاران برای شهرداری تهران از پذیرش مسوولیت در دولت روحانی خودداری کرد.

بعد از انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، گزینه های مختلفی برای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطرح می شود که یکی از این گزینه ها محسن مهرعلیزاده است.

حسن روحانی یکی دو بار با واسطه و یکبار مستقیم پیشنهاد ریاست این سازمان را به مهرعلیزاده مطرح می کند که وی آن را منوط به قدری تامل می کند.

وی برای پذیرش این موضوع با برخی عناصر جریان اصلاحات در مقام مشورت وارد مذاکره می شود که در نهایت با اطلاعاتی که از طریق رئیس دولت اصلاحات به وی می رسد وی کاملا از پذیرش این پست خودداری می کند.

گفته می شود اطلاعاتی که به مهرعلیزاده منتقل شده این است که حلقه کارگزاران تلاش دارد تا محسن هاشمی رفسنجانی را به عنوان شهردار آینده تهران با فشار به اصلاح طلبان تحمیل نماید و بر این اساس از هم اکنون کنار گذاشتن یا خدشه دار کردن سایر گزینه ها را در دستور کار قرار داده است.

خبرهای رسیده به پارس حکایت از آن دارد که بعد از ماجرای افشای فیش های حقوقی و کنار گذاشتن صفدر حسینی، مهمترین گزینه اصلاح طلبان برای شهرداری تهران، محسن مهرعلیزاده است.