سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‎های اول جنگ، بسیجیان در جبهه‎های حق علیه باطل آمدند ولی کسی آن‌ها را باور نکرد و به آن‌ها اسلحه و امکانات ندادند ولی نهاد سپاه با ویژگی برقراری ارتباط مردمی توانست ظرفیت بسیج را بشناسد و با پشتیبانی آن‌ها پیروزهای عظیمی را رقم بزند.

وی ادامه داد: بسیج در عرصه اقتصادی هم از همان لحظه صدور ولایت تلاش کرد که با داشتن امکانات محدودی که در اختیار دارد، خط شکن عرصه اقتصادی باشد و با توجه به داشتن تفکر ارزش‎های اسلامی و روی پای خود ایستادن و  تسلیم ظلم نشدن در عرصه میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با توجه به اینکه ما فقط نباید سربار باشیم بلکه تولید کننده نیز در همه عرصه ها باشیم گفت: برادری در پشت بام خانه خود با نگهداشتن مرغ‎های بومی و با تهیه ضایعات از تره‎بار، اقدام به تولید گوشت بومی می‎کند، ما باید امکانات خود را به فعلیت درآوریم تا بتوانیم قدم‎های مثبتی در تولید کار اقتصادی داشته باشیم.

سردار نقدی تصریح کرد: تفکر بسیجی برای پیشرفت اقتصاد و رفاه معیشت مردم است نه تسلیم اجانب شدن، برخی با داشتن تفکر غلط فکر می‎کنند با تعامل داشتن با کشورهای غرب می‎توانند اقتصاد کشورشان را شکوفا کنند، درصورتی که کشورهایی مانند عربستان با آنکه صادر کننده نفت و قطر بزرگ‎ترین تولید کننده گاز دنیاهستند، اگر ساعتی متخصصین غرب در کنار آنها نباشند و آنها را به حال خود رها کنند پرونده کاری آنها به سرعت می‎خوابد.

وی تاکید کرد: امریکایی ها می‎خواهند با دخالت در کار اقتصادی ایران، کشور ما زیر یوغ منافع خود بکشانند؛ تعامل با غرب یعنی همین، آیا این صحیح است؟ ما می‎خواهیم به اقتصاد صنعتی پیشرفته برسیم نه اینکه اقتصاد شیخ نشینی داشته باشیم درحالی که تعامل با غرب همین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی  اشتغال در کشور بدون اتکا به بودجه دولت و ایجاد کردن امید در دولت مردم است