حزب ندای ایرانیان طی بیانیه‌ای درخصوص ایام اربعین شهادت امام حسین(ع) تاکید کرد: دست مدافعان و زائران حریم و حرم آل طه را فشرده و خاک پای ایشان را سرمه چشمان می کنیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

درود خداوند بر آزادگان جهان، محبان اهل بیت عصمت و طهارت، زائرین سید و سالار شهیدان و مدافعان حریم و حرم. اینک موسم اربعین حسینی فرا رسیده و عاشقان و دل دادگان بارگاه حسین سر از پا نمی شناسند. شیعیان به پا خواسته اند و فوج فوج عازم سرزمین مقدس کربلا هستند تا در عظیم ترین اجتماع عالم تشیع با عاشورا تجدید میثاق نمایند و خون خواه ثار الله (ع) باشند.

 

در این روز ها؛ سربازان زینب(س) در سوریه و عراق و یمن و لبنان علم حسینی بر افراشته اند و از جان گذشته در برابر خوارج مقدس نما و یزیدیان تا دندان مسلح سینه سپر کرده اند. روزگار غریبی است و شیاطین به جان امت اسلام افتاده اند، اما به برکت عاشورا و خون جوانان مقاومت و عزم عاشقی در راه ولایت، شیعه گردن فراخ و سر بلند، آبرومند تر از کل تاریخ تحت لوای فرماندهی رهبر معظم انقلاب قدم در راه و مسیر شور و شعور حسینی نهاده است.

 

حزب ندای ایرانیان شرف و افتخار خود را پیروی از  مکتب آزادگی عاشورا می داند و فروتنانه و قدرشناسانه دست مدافعان و زائران حریم و حرم آل طه را فشرده و خاک پای ایشان را سرمه چشمان می کند و معتقد است امروز بیرق افراشته عاشوراست که حرمت مسلمانان زمان شده و برادران خواهران ما را با خاطری ایمن رهسپار وادی دار السلام کرده است. حال که می نگریم؛ در اربعین امسال جای شهدا در کنار ما خالیست. شهدای مقاومت، شهدای دفاع مقدس، شهدای رسانه، شهدای ایران و لبنان و سوریه و عراق و یمن. آنان پیروان حقیقی مکتب عاشورا و پرچمدار ابا عبد الله الحسین (ع) هستند و شفیع امت در روز محشر.

 

بر عهد شهیدان می مانیم و خدای بزرگ را در این روز مقدس اربعین سید و سالارشهیدان می خوانیم تا شفاعت ارواح مقدس شهیدان را نصیب همه ما گرداند

 

انشاالله

حزب ندای ایرانیان»