سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق با ارمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: بسیجیانی که امروز دلشان برای کربلای حسین پر می‌کشد، امروز گرداگرد حرم نورانی فرزند حسین جمع شدند تا راه حسین بن علی را ادامه دهند. 
 
وی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: امروز شاهدید که ملت ایران امانتی که به آن‌ها سپردید همچون بسیج انقلاب و ولایت فقیه حفاظت کردند. با ایستادگی ملت پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی نصیب ایران اسلامی شد. 
 
سردار نقدی اضافه کرد: ملت ایران یکصدا فریاد هیهات منا الذله و لبیک یا حسین سر می‌دهند و با راه امام حسین بیعت می‌کنند و با ظالمان مقابله می‌کنند. امروز راه امام حسین در بین ملت‌ها می‌درخشد. 

وی گفت: امام حسین جان خود را فدا کرد تا بشریت را از نااگاهی نجات دهد. بیداری ملت عرصه را بر دشمنان تنگ‌تر کرده و ملت ما با هوشیاری ایستاد و ملت‌ها را بیدار کرد. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انسجام ملی و اطاعت از ولایت فقیه ملت ایران تصریح کرد: امروز این درس الهام‌بخش ملت‌ها شده و در عراق بسیج مستضعفین تشکیل شده و سرزمین‌های گسترده‌ای را از چنگ تروریست‌ها خارج کرده و می‌رود تا آخرین تفاله‌های تروریست‌ها را از بین ببرد. در سوریه بسیج تشکیل شده و بسیجیان سوری ضربات سنگینی را بر تروریست‌ها وارد اوردند. 

سردار نقدی ادامه داد: حزب الله در سه نبرد پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مالید و فرزندان انقلابی در یمن پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مالیده است. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صدور انقلاب اسلامی تا امریکای لاتین گفت: امان به ما یاد داد که خودکفا باشیم و دستمان را جلوی ابرقدرت‌ها دراز نکنیم و پیشرفت‌های گوناگونی در عرصه‌های مختلف به دست آمد. 
 
وی ادامه داد: استقامت در راه امام جهان را بیدار کرد و امروز شما شاهدید که در شمال افریقا و نیجریه چه می‌گذرد و شیخ زکزاکی به اسارت برده شد و افراد زیادی به شهادت رسیدند.

سردار نقدی با بیان پیش‌بینی امام خمینی(ره) درباره شوروی گفت: صدای شکستن استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب در همه جای دنیا به گوش می‌رسد. امروز ملت‌ها به پیروزی نهایی خیلی نزدیک شده‌اند و امریکا یک ورشکسته اقتصادی با بیست هزار میلیارد دلار بدهی است که روزی بیش از دو میلیارد دلار به آن اضافه می‌شود. امروز امریکا یک کشور ذلیل و عقب‌افتاده و شکست‌خورده است با ارتشی که در جبهه‌های مختلف از رزمندگان مسلمان شکست خورده است.

سردار نقدی اظهار داشت: برخی نفوذی‌ها نغمه سازش سر می‌دهند در حالی که ملت در اوج اقتدار است که هر کجای دنیا متجاوز را گوش مالی بدهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مقاومت ملت در برابر متجاوزان گفت: ما تا آخرین قطره خون از فرمان امام خامنه‌ای فرمان می‌بریم. شهدای مدافع حرم ما گواه بر صدق ما هستند و صف طولانی بسیجیانی که می‌خواهند به دفاع از حرم بپیوندند گواه صدق ما هستند و  شهید اهل تسنن در مرزهای غربی گواه صدق ماست.

سردار نقدی با بیان اینکه هر روز مبارزه با دشمنان روان‌تر و سهل‌تر شده تأکید کرد: بسیجیان در خط نورانی این راه هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.