عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس درباره گران شدن برق از سوی دولت اظهار کرد: در موضوع گرانی برق که اخیرا از سوی وزارت نیرو و دولت در دستور کار قرار گرفته است کمیسیون انرژی و نمایندگان مجلس به طور صریح و شفاف وارد عمل شدند و از دولت خواستند که در این زمینه اقدام دیگری را انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه محدودیت های قانونی در زمینه اعمال نظر مجلس پیرامون افزایش قیمت تعرفه های برق و آب خانگی وجود دارد اما ما باز هم دست از تلاش برنداشته و اقدامات لازم را انجام داده ایم به گونه ای که حمید چیت چیان وزیر نیرو در راستای ارائه توضیحاتی در مجلس حضور پیدا کرد.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت برق به طور حتم از نظر مالی فشار بسیاری را به مردم وارد خواهد کرد گفت: وزارت نیرو متعهد شده است که راهکارهای لازم را برای کاهش تعرفه برق خانگی انجام دهد تا در این زمینه فشار کمتری بر مردم وارد شود.

خدری خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که بدون شک مردم باید صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی از جمله برق را در دستور کار قرار دهند اما دولت نیز باید در راستای گران کردن تعرفه های انرژی با عدالت و انصاف وارد عمل شود به گونه ای که مردم آسیب جدی نبینند.