امین زاده، معاون رئیس جمهور در مصاحبه با مسیح علینژاد، مجری شبکه من و تو در پاسخ به اینکه "ارزیابی شما درباره کشورهایی که درخواست بررسی وضعیت "نرگس محمدی" را می کنند" چیست؟ گفت: «من این استانداردهای دو گانه را قبول ندارم. وضعیت حقوق بشر ایران، این قدر بد نیست که ما از سوی برخی هموطنان و اتحادیه اروپا تحت فشار قرار می گیریم. استاندارد دو گانه این است که در یمن زنان و بچه ها توسط عربستان کشته می شوند ولی هیچکس از حقوق بشر حرفی نمی زند اما در ایران یک اتفاق کوچکی که می افتد صدای همه در می آید. مگر آمریکا و ترکیه در قبال حقوق شهروندی مردمشان به ایران پاسخگو هستند که ما به آنها پاسخگو باشیم.»

DdPIcpDylc0G

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دولت ایران در امور سایر کشورها مثل سوریه و یمن دخالت نمی کند؟ گفت: طبق قانون اساسی، هر کشوری که از ایران درخواست کمک کند ما به آن کمک می کنیم».

 

 

امین زاده در ادامه خطاب به مسیح علینژاد گفت: « هموطنان ما باید در خارج از ایران از جمهوری اسلامی حمایت کنند نه اینکه دست به فعالیت علیه آن بزنند، شما باید هوای جمهوری اسلامی را داشته باشید.»

 

گفتنی مسیح علینژاد پس از فرار از ایران، در سال های اخیر همسو با رسانه های معاند و گروه های ضد ایرانی همواره تلاش کرده است ایران را در بگونه ای در خارج معرفی نماید که گویی هیچگونه احترامی به حقوق بشر و حقوق شهروندانش قایل نیست.

 

مسیح علینژاد که قبل از فرار از ایران همکاری رسانه ای با روزنامه های اصلاح طلب بویژه روزنامه اعتمادملی، وابسته به مهدی کروبی را داشت در سال های اخیر با راه اندازی کمپین مجازی "آزادی های یواشکی" در فیس بوک، تلاش گسترده ای برای مخالفت با حجاب اسلامی و ترویج بی حجابی و بی بندوباری در ایران  به راه انداخته است. 

 

وی اخیرا نیز در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود  به دنبال تحریم مسابقات تیراندازی و شطرنج بانوان است که قرار است در ایران برگزار شود.

 

شبکه من و تو که نتوانسته بود در مصاحبه با امین زاده به پاسخ های دلخواهش برسد: در پایان این مصاحبه گفت: «از مصاحبه خانم امین زاده، معاون حقوقی روحانی می توان نتیجه گرفت که دولت هیچ مسئولیتی در قبال  وضعیت حقوق بشر در #ایران ندارد، اما معلوم نیست چرا قصد دارد از طرف نظام راجع به مسائل حقوق بشری با اتحادیه اروپا مذاکره کند.»