:نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، اجازه نفوذ به هیچ یک از ایادی استکبار را نمی دهد و از کیمیای ارزشمند انقلاب اسلامی، همواره صیانت خواهد کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در اجتماع استکبارستیزی مردم اراک در مصلای بیت المقدس این شهر، اظهار داشت: آمریکایی ها هرگز خیر ملت ما را نخواسته اند و همواره از پشت به ملت ما خنجر زده و خیانت کرده اند.

وی افزود: بنده در ملاقات با مقام معظم رهبری عرض کردم که از آینده برجام نگرانیم، ایشان نیز فرمودند ما هم نگرانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بنده از آینده این موضوع نگرانم، بعد از گذشت این مدت، نه تنها تحریم ها را بر نمی دارند بلکه تحریم های جدیدتری را هم وضع می کنند، این چه تفاهمی هست؟

دری نجف آبادی ضمن هشدار به مسئولان و مردم خاطرنشان ساخت: ما باید دشمن خود را بشناسیم، مسئولین و دولتمردان ما بایستی هوشیار باشند و فریب این دغل کاری های دشمن شیاد را نخورند.

وی یاد آور شد: چینی ها به آمریکا «نه» گفتند و امروز جزو قدرت های بزرگ اقتصادی جهان هستند و بدون آمریکا پیشرفت کردند و موفق هم شدند، ما نیز می توانیم به شرط آن که همت و تلاش و مقاومت اقتصادی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اجتماع استکبارستیزان شهر اراک گفت: ملت هایی همواره در تاریخ پایدار و جاودانه مانده اند که از گذشته شان، برای حال و آینده استفاده کردند و در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.

دری نجف آبادی ضمن اشاره به رشادت ها و مجاهدت شهیدان و امام راحل افزود: اگر امام راحل و شهیدان سختی ها را تحمل نکرده و ایثارگری نمی کردند هرگز درخت با عظمت انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست.

وی بیان کرد: این پیروزی ها حاصل سختی ها، فداکاری ها و رنج های شهیدانی مثل حسین فهمیده، نوجوان سیزده ساله ای است که جان خود را فدا کرد تا خونین شهر به دست صدامیان و بعثیان جنایتکار نیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: ملت ما می داند که کیمیای باعظمتی را در اختیار دارد و به سادگی حاضر نیست این کیمیای با عظمت را در اختیار دشمن قرار دهد و با آنان سازش کند.

دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: امت اسلامی اجازه نمی دهد که دشمن با اشکال مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و شبکه های مجازی در کشور ما نفوذ کنند.