روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین با تکذیب دیدار محمدرضا باهنر دبیرکل این تشکل با رییس جمهوری، اعلام کرد: درج چنین شایعاتی که به نظر می رسد با هدف ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلاب و دامن زدن به اخبار کذب است، زیبنده فضای رسانه ای کشور نخواهد بود.

این روابط عمومی بدنبال انتشار خبری با عنوان ملاقات مهندس محمدرضا باهنر ریس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و اقوال و حواشی کذب آن، تصریح کرد: مهندس باهنر در چند ماه اخیر دیداری با جناب آقای دکتر روحانی نداشته، لذا حواشی مطرح شده پیرامون آن نیز نادرست است.

روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در ادامه یادآور شد: بدیهی است مشی نیروهای انقلاب حرکت بر مدار مصالح ملی و حمایت از خدمات دولت ها و نقد منصفانه و دلسوزانه است و نیز درج چنین شایعاتی که به نظر می رسد با هداف ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلاب و دامن زدن به اخبار کذب است، زیبنده فضای رسانه ای کشور نخواهد بود.

یادآوری می شود، پیش از این روابط عمومی جبهه پیروان رهبری از دیدار محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان رهبری در فضای خارج از مجموعه ریاست جمهوری، با دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار خبر داده بود.

این روابط عمومی تصریح کرده بود که محمدرضا باهنر در این دیدار نقدهای جدی را نسبت به دولت روحانی و نحوه مواجهه آن با نیروهای مذهبی، سنتی و حزب‌اللهی مطرح کرد.

بنابه اعلام روابط عمومی جبهه پیروان، باهنر در این دیدار عملکرد ریاست جمهوری، تیم ایشان و کارهایی که انجام شده را موجب از بین رفتن روزنه های امید و عدم امکان کمک به دولت یازدهم اعلام کرده است. گفته شده است که باهنر در این دیدار ابراز امیدواری کرده که تغییر عمده‌ای در رفتار روحانی، دولت و عملکردشان به وجود آید.