رییس خانه احزاب از برگزاری نشست کانون نمایندگان ادوار با وزرای پیشنهادی فرهنگ، ورزش و آموزش و پرورش در یکشنبه هفته جاری خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران  اظهار داشت:‌ کانون نمایندگان ادوار مجلس با سه وزیر یشنهادی رروز یکشنبه هفته جاری جلسه خواهد داشت.

وی افزود: کانون نمایندگان ادوار مجلس یکی از احزاب وتشکل‌های عضو خانه احزاب ایران است و ریاست این تشکل را حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا نماینده سابق و عضو پیشین هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عهده دار است

عضو هیات رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس در ادامه گفت: در جلسه یکشنبه آینده ما، هرسه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان رادعوت کرده‌ایم. تا هر سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح‌طلبان، مستقلین و اعتدالگرایان از برنامه‌های وزرای محترم پیسنهادی آگاهی پیدا کنند و اگر موارد مبهمی هست رفع ابهام شود.

وی گفت: حدود 84 نماینده با حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان به مجلس راه یافته‌اند، که ما مرتبا با این عزیز تبادل نظر می‌کنیم.

رییس خانه احزاب ایران در پایان گفت: همانگونه وزرا و دولتمردان محترم، به لحاظ اینکه نمایندگان مردم منتخب مردم هستند باید به استناد اصول 84 و86 و89 و.. پاسخگو باشند، چون احزاب هم از مردم و منتخب ملت هستند. لذا وزرا و دولت مردان باید با احزاب هم همراهی و گزارش عملکرد به خانه احزاب بدهند و اگر به استناد اصل 26 قانون اساسی به جایگاه احزاب توجه شود، قطعا در آینده نه چندان دور مفاسد در مملکت ریشه کن خواهد شد.