بهرام پارسایی سخگوی فراکسیون امید مجلس سورای اسلامی درباره جلسه امروز صبح فراکسیون متبوعش اظهار کرد: این جلسه با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نجفی به عنوان گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش ، سلطانی فر و صالحی امیری نیز به عنوان گزینه های دولت برای وزارت ورزش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

سخنگوی فراکسیون امید درباره اینکه نامه معرفی این افراد چه زمانی به مجلس اعلام خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد نامه امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه می شود اما  اگر به جلسه امروز نرسد قطعا فردا این افراد از سوی دولت معرفی و نامه رئیس جمهور نیز روز سه شنبه در صحن قرائت خواهد شد.

پارسایی درباره اینکه میزان رای آوری گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: این موضوع به برنامه های کاری این افراد بستگی دارد و مجلس بدون شک با توجه به برنامه های این افراد درباره رای دادن به آنها تصمیم خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه این افراد بتوانند برنامه های خوبی را برای شش ماه آینده و یا 5 سال آینده ارائه دهند موضوع مهمی است که بدون شک در میزان رای آنها تاثیر خواهد داشت.