انتشار مطلبی موهن در نشریه صدا (ارگان حزب کارگزاران) حاوی جسارت به مقامات عالی نظام جمهوری اسلامی، بحثی داغ را درباره سرنوشت سردبیر این نشریه -که سابقه بارها توهین به مقدسات را در پرونده دارد- برانگیخته است.

پس از انتشار جوابیه «محمد قوچانی» درباره مطلب موهن منتشره در نشریه متبوعش که بسیاری آن را یک فرار رو به جلو برای در امان ماندن از برخورد قانونی ارزیابی کردند، خبرنگاران اصلاح طلب که عمدتاً سابقه دستگیری به دلیل ارتکاب جرائم امنیتی را دارند، این نمایش ظاهری وی را هم برنتافته و به دفاع از طنزنویس هتاک پرداختند!

اما در این میان سوالاتی بوجود می‌آید این است که اولاً چرا مسئولان یک نشریه بخشی از صفحات خود را در اختیار فردی که به هتاکی شهره است قرار می‌دهند و از سوی دیگر چگونه است که افرادی به راحتی از این مطلب موهن حمایت کرده و حتی برای تحت فشار قرار دادن محمد قوچانی، وی را به عنوان خط دهنده به وزارت اطلاعات برای برخورد با افراد موسوم به «چپ» در دولت سابق معرفی می‌کنند؟

برای یافتن این سوال فقط کافی است نگاهی به صفحات شخصی این افراد (که عمدتاً از خبرنگاران رسانه‌های اصلاح طلب هستند) در شبکه اجتماعی توئیتر بیندازیم که در آنجا با سوءاستفاده از غفلت نهادهای نظارتی به راحتی به هتاکی علیه مسئولان کشور پرداخته و آزادانه با تبدیل آنجا به حیاط خلوت خود از انتشار هیچگونه مطلب مجرمانه‌ای ابائی ندارند.

1) توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی:

فرا رسیدن عاشورای حسینی در سالیان اخیر قلب مسلمانان و علاقه‌مندان به اهل بیت (علیهم السلام) را به یاد حرمت شکنی عناصر فتنه گر و ضد انقلاب در دی ماه 1388 می‌اندازد که سران فتنه با به خیابان کشاندن آشوبگران به خیابان، حرمت عزای حسینی را شکسته و پس از این رخداد دردناک آنان را «مردان خداجو» لقب دادند! اما در کمال تعجب شاهد آن بودیم که افرادی به حمایت از حرمت شکنان پرداخته و برای عوض کردن جای متهم، با رکیک‌ترین الفاظ و عناوین مسئولان نظام و عزاداران حسینی را که به خیابان‌ها آمده و بساط «مردان خداجو!» را جمع کردند را آماج توهین‌های خود قرار دادند و برخی از مطالب این افراد علیه مسئولان ارشد نظام به قدری زننده و توهین آمیز می‌باشد که امکان انتشار آنها وجود ندارد!

حمایت خبرنگاران روزنامه‌های شرق، اعتماد و روزنامه توقیف شده قانون از حرمت شکنان عزای حسینی و سران فتنه و حمله به صدا و سیما به دلیل روشنگری درباره ماهیت اصلی مردان خداجو!

2) حمله به قوه قضائیه و حمایت از مجرمان:

به دنبال دستگیری تعدادی از افراد نفوذی در رسانه‌های داخلی که برای ادراک‌سازی افکار عمومی و تشکیل شبکه‌های سازماندهی شده در داخل کشور از طریق بنیادهای وابسته به وزارتخانه‌های امور خارجه هلند، انگلستان و سوئد تلاش می‌کردند، خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب که از سالیان گذشته بخش عمده‌ای از کارمندان رسانه‌های مورد حمایت کشورهای غربی چون بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و...از میان همکاران آنها انتخاب شده‌اند، با فرافکنی و مظلوم نمائی برای این تیم نفوذی به دنبال تطهیر آنان برآمده و با ایجاد کمپین‌های مختلف و انتشار اخبار دروغین از وضعیت سلامتی این افراد به فضاسازی علیه دستگاه قضائی مبادرت کردند.

این روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در آخرین سلسله از اقدامات خود در دفاع از مجرمان اقدام به انتشار یک نامه خطاب به رئیس قوه قضائیه بر روی وب‌سایت ضد انقلاب «کلمه» که در خارج از کشور اداره می‌شود، کردند.

نکته قابل تامل انتشار نامه 123 نفر از خبرنگاران اصلاح‌طلب در وب‌سایت ضد انقلاب «کلمه» که یدطولانی در توهین به نظام اسلامی را دارد این بود که در آن با زیر سوال بردن احکام صادره از سوی دستگاه قضائی، تلاش‌های دستگاه قوه قضائیه برای مقابله با نفوذ بیگانگان در کشور را به مبارزات انتخاباتی ارتباط داده و در نامه خود نوشته‌اند: حال که یک‌سال از صدور حکم همکارانمان می‌گذرد و طبق ماده 58 قانون مجازات اسلامی می‌توانند از حق آزادی مشروط استفاده کننده در کمال حیرت پیغام می‌رسانند تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در زندان خواهید ماند و بعد از آن در موردتان تصمیم‌گیری می‌شود! نمی‌دانیم رابطه آزادی همکارانمان با انتخابات ریاست جمهوری سال 96 چیست؟ و اصلاً مگر قرار است در انتخابات ریاست جمهوری آینده چه اتفاقی بیفتد؟

معنای انتشار نامه این روزنامه‌نگاران در یک وب‌سایت ضد انقلاب چه بوده و رابط میان این افراد با خارج از کشور چه کسانی هستند؟

اما پرونده حمایت از مجرمان تنها به این موارد محدود نمی‌شود و در یک نگاه گذرا می‌توان به پیوند عمیق خبرنگاران اصلاح طلب با اعضای فرقه ضاله بهائیتو.. پی برد!

مهسا امرآبادی از روزنامه نگاران اصلاح طلب امنیتی با الهام گرفتن از فائزه هاشمی اینگونه به یکی از اعضای فرقه ضاله بهائیت عرض ارادت می‌کند!

ساعاتی پس از اعلام دستگیری شبکه مبتذل مدلینگ در زاهدان درحالی که هنوز مسئولان مربوطه جزئیات دقیقی از این عملیات اعلام نکرده بودند، خبرنگار روزنامه اعتماد برای رفع اتهام از این افراد اقدام به انتشار متن بالا کرد! 

مستندات بالا تنها گوشه‌ای از اقدامات مجرمانه روزنامه‌نگاران باند رسانه‌ای کارگزاران و اصلاح طلبان در داخل کشور می‌باشد که به پشتوانه منابع مالی فراوان به راحتی مشغول فعالیت در رسانه‌های داخلی می‌باشند و هیچگونه نگرانی از بابت توقیف رسانه‌های خود ندارند زیرا با توقیف یک رسانه، بلافاصله در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه دغدغه‌ای با قابی دیگر به میدان آمده و برای ادامه ماموریت خود می‌پردازند!

پس از دستگیری جریان نفوذی در رسانه‌های داخلی مشخص شد که برخی رسانه‌های متعلق به دستگاه‌های جاسوسی غربی چون بی‌بی‌سی فارسی به واسطه ارتباط قوی با برخی سیاسیون نفوذی فعال در داخل مرز و با استفاده از منابع مالی گسترده آنها، مرحله استعدادیابی، عضوگیری و تربیت نیرو را با هزینه سرشاخه‌های سیاسی داخل کشور چون «غ -ک» و «م - ه» و باندی از بانکداران پشت‌پرده و اعضای هیات مدیره شرکت‌های ملی به ناحق خصوصی‌شده در دوره کارگزاران انجام می‌دهند و  پس از تربیت نیرو در رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی آنها به مهاجرت تن داده و آواره کشورهای غربی می‌شوند و به همین علت است که امروز شاهد آن هستیم که بدنه اصلی رسانه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی را خبرنگاران اصلاح‌طلب تشکیل می‌دهند!

سکوت در برابر رفتارهای پرخطر و اهانت به مقامات و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط این باند خطرناک رسانه‌ای و عدم نظارت مناسب بر فعالیت‌های آنان موجب شده تا روز به روز بر میزان ساختارشکنی آنها افزوده شود به نحوی که اکنون شاهد آن هستیم که به صورت رسمی در یک نشریه به  اعتقاد متعالی همه مردم ایران اهانت می‌شود و این مساله لزوم اقدامی برای «پایان همیشگی» رفتارهای وقیحانه و روند شورمزه و سخیف عبور از مرزهای قانون و شرع توسط این باند خطرناک را بیش از پیش ضروری می‌کند.