محمدرضا پورابراهیمی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار راین ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های  خالقی بخشدار سابق راین اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه فعالیت‌های این بخش فراهم شده است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت بخش راین استفاده شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: راین یک از قدیمی‌ترین بخش‌های شهرستان کرمان محسوب می‌شود که اخیرا با باز گشایی محور مواصلاتی جنوب کرمان به این منطقه چهره این شهر را تغییر داده و موقعیت توسعه را برای این بخش فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه از سال آینده گام‌های بلندی برای توسعه استان و بخش راین برداشته می‌شود، اظهار کرد: راین به جهت گردشگری و معادن، ظرفیت بزرگی برای توسعه اقتصادی دارد که باید از این ظرفیت‌های برای توسعه و اشتغال جوانان در منطقه استفاده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت را در بخش راین اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: موقعیت جغرافیای و اقلیمی، گردشگری و ذخایر معدنی بخش راین است که باید برای توسعه و اشتغال جوانان در این بخش استفاده شود که وظیفه مدیران دستگاه‌های دولتی در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.

پورابراهیمی با اشاره به توسعه اقتصادی در کشور بیان کرد: تنها را مقابله با دشمن حوزه مباحث اقتصادی است که امروز توسعه اقتصادی اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره با قدرت نظامی جمهوری اسلامی افزود: دشمن در مقابل قدرت نظامی جمهوری اسلامی سر تعظیم فرو آورده است.

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز قدرت نظامی جمهوری اسلامی نه تنها موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده  است بلکه آثار ناشی از این قدرت تحولات نظامی در سوریه و عراق را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: کلام رهبری باید فصل الخطاب تمام مدیران در بحث اقتصاد مقاومتی باشد و با جدی‌ترین شکل ممکن این موضوع را در منطقه دنبال و پی گیری کنند.

پورابراهیمی با اعلام حمایت مجلس از هر گونه اقدام دولت در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: راه برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این خصوص مجلس با تمام توان از اقدامات دولت حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن خیر مقدم به بخشدار جدید شهر راین اظهار کرد: با توجه به موقعیت شهر راین در زمینه های مختلف و پتانسیل موجود درمنطقه با همت بخشدار مدیران دستگاهای دولتی، شورای شهر راین  شاهد تحولات اقتصادی دراین منطقه باشیم.