یکی از وعده های تبلیغاتی رییس دولت تدبیر و امید در انتخابات 92 اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی برای اشخاص بود و وی وعده داده بود که به بداخلاقی های سیاسی در کشور پایان بدهد.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام روحانی در آستانه انتخابات یازدهم در تاریخ 22/3/92 در مشهد مقدس اظهار داشته بود که: " اگر رئیس جمهور شوم ... به بداخلاقی‌های سیاسی پایان می‌دهم..."  وی همچنین بعد از پایان رقابتها و پس از پیروزی در انتخابات در تاریخ 27 خرداد 92 در کنفرانس خبری اظهار داشته بود که: " قول می‌دهم به سهم خودم ... اخلاق، برادری و محبت در کشور مستقر خواهد شد که فقط از این راه می‌توان کشور را پیش برد..."     

به گزارش خبرنگار ما اما در روزهای گذشته اتفاقی در نهاد ریاست جمهوری روی داده است که اوج اخلاق مداری و پایان بداخلاقی های سیاسی را در دولت تدبیر و امید برای پیش برد کشور برای همگان روشن نمود.

طبق سندی که در اختیار سایت قرار گرفته است اخیرا یکی از معاونین نهاد ریاست جمهوری دولت پیشین که رزمنده آزاده نیز می باشد به اجبار به آموزش و پرورش منتقل شده است و در آنجا حکم انبار داری یک هنرستان برای وی زده شده است!؟

گفتنی است آنچه مشخص است این است که اعتراض ما به این رویکرد دولت نه بخاطر شغل انبارداری بلکه بخاطر حفظ شئونات افراد است که متاسفانه معلوم نیست با کدام رویکرد اعتدالی و تدبیر و اخلاق مداری ادعایی دولت همخوانی دارد که دست به این کار زده است.

گفتنی است که مشابه این اقدام برای برخی دیگر از نمایندگان دوره گذشته مجلس شورای اسلامی نیز که کارمندان رسمی ادارت مختلف هستند و حتی برخی دیگر که جانباز نیز هستند روی داده است که همه اینها نشان از اخلاق حسنه و محمدی دولت تدبیر و اعتدال دارد؟!