پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- روز گذشته، مشاور فرهنگی، رسانه ای و تبلیغاتی آقای رئیسس جمهور، به طور ضمنی عزت الله ضرغامی را نسبت به ورود به عرصه انتخابات هشدار داده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، «پروژه‎‎های انتخاباتی» آقایان «مشاور» آغاز شد؛ آنان کارنامه دولت یازدهم را مناسب نمی‎دانند بنابراین به‎جای «رقابت» در تکاپو برای «حذف» رقبا یا با آدرس اشتباهی به دوقطبی‎‎های آسیب‎زا به منافع ملی و نظام اسلامی هستند. 

اولین پروژه اعلام نامزدی سردار سلیمانی در انتخابات اردیبهشت سال آینده بود که ماحصل آن دوقطبی‎سازی «میز مذاکره‎ ـ‎ میدان مبارزه» به سبک مدل «حقوقدان ـ‎  سرهنگ» انتخاباتی ریاست‎جمهوری یازدهم بود که در بازنمایی این دوقطبی، حامیان دولت در تلاش بودند که وضعیت کشور در دوران قبل از ریاست‎جمهوری روحانی را مقطع زمانی وقوع «جنگ» تصویرسازی کنند و با دستاورد برجام که محصول تلاش «میز مذاکره» بود؛ سایه جنگ از کشور کنار رفت و بازیگران «میدان مبارزه» در صورت بازگشت، کشور را به شرایط پیشین خواهند برد. در همین راستا بازیگران میدانی مجری تصمیمات اتاق فکر انتخابات دولت وارد عمل شدند. 

در همین راستا صادق خرازی اظهار داشت: «نامزد اصولگرایان، نه آقای رضایی خواهد بود و نه آقای قالیباف. اگر اصولگرایان جدا بخواهند در انتخابات سال ۹۶ به قدرت برسند، نامزد نهایی آن‎‎ها یا احمدی‎نژاد خواهد بود یا جناب سردار قاسم سلیمانی». و در اجرای خروجی دوقطبی که مقصر اصلی سایه جنگ بر فراز کشور را سردار سلیمانی قلمداد کند صادق زیباکلام گفت: «به فرض پیروزی سردار سلیمانی در انتخابات، باید بدانیم که سیاست خارجی ایران در آن زمان نسبت به سیاست خارجی دوران روحانی ۱۸۰ درجه متفاوت خواهد بود و به شرایطی شبیه به سال‎‎های ۸۴ تا ۸۸ بازخواهیم گشت». 

حسام‎الدین آشنا «مشاور» فرهنگی رئیس‎جمهور با انتشار فیلمی از سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در صفحه‎اش در فضای مجازی نوشت: «بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‎ای دفاع از حریم و حرم بماند. نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گازانبر بکشانند». و اکبر ترکان دیگر «مشاور» حسن روحانی نیز بدون اشاره به این‌که اساسا شایعه حضور سردار سلیمانی در انتخابات نه از طرف اصولگرایان و شخص سردار سلیمانی بلکه از جانب حامیان دولت مطرح ‎شده است، این احتمال را رد کرد و گفت: «حاج قاسم یکی از نماد‎های ارزش انقلابی است. ایشان محبوب همه مردم است. ایشان فراتر از این جریانات است و بعید می‎دانم قصد همچنین کاری را داشته باشد». که همه این برنامه ریزی‎ها با بیانیه سردار سلیمانی مبنی بر «حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی خواهم بود»، از بین رفت. 

از سوی دیگر برخی از محافل دشمن هم‌سو با عوامل میدانی داخلی قصد داشتند با حضور محمود احمدی‎نژاد در انتخابات آتی فضای کشور را به‎سمت دوقطبی‎‎های کاذب به‎ مانند سال 88 با فعال‎سازی گروه‎‎های پیشین فعال در آن مقطع زمانی که هم ‎اکنون پس از محکومیت‎‎های امنیتی آزاد هستند میل بدهند که با نهی صریح مقام عالی رتبه نظام بستر شکل‎گیری فتنه دیگر خنثی شد.

بنابراین در وضعیت فعلی دوقطبی‎‎های آسیب‎زا به سرمایه اجتماعی افراد مورد احترام و افتخار مردم و نظام اسلامی و از سوی دیگر دوقطبی‎‎های هزینه‎ساز به سبک انتخابات ریاست‎جمهوری دهم کنار گذاشته‎شده است و در مقطع فعلی حامیان دولت در اتاق‎‎های فکر انتخاباتی باید کارنامه رفتاری خود را با درج آمار بدون دست‌کاری به ‎جای شکل‎دهی به پروژه‎‎های انتخاباتی در دستور کار قرار بدهند.