به گزارش پارس ، سیدمرتضی حسینی در گفت وگو با ایسنا خاطر نشان کرد: آمریکا در قبال جنایات خود در کشورهایی مثل عراق، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی نمی تواند به جهان و به ویژه شهروندان خود پاسخگو باشد، به همین دلیل احتمال دارد خودش در پشت پرده باشد تا مردمش را قانع کند که اگر حمله نکند، این ناامنی ها در کشورش به وجود می آید.

وی ادامه داد: آمریکا به احتمال زیاد خودش را در پشت پرده پنهان کرده و شاید نیروهایی هم که به کار گرفته ندانند که آمریکا پشت پرده است تا با این کار بتواند جنایات خود را توجیه کند و در حادثه ی اخیر احتمال قوی به همین امر است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: احتمال دیگر این است که مردم از این نظام سرمایه داری که ملاکش سرمایه داران هستند و توده مردم در آن کاره ای نیستند، خسته شده اند و طبیعتا نارضایتی هایی هم به وجود آمده است. حتی شاید خود آمریکایی ها این ۲ نفر مهاجر را که مسوولیت انفجار را به گردنشان می اندازند، تحریک کرده باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا می خواهد با این کارها، جنایات خودش را در کشورهای اسلامی و کشتار مسلمانان، توجیه کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، درباره برخورد متناقض سازمان ملل در حوادث آمریکا و کشورهای مسلمان نشین هم گفت: سازمان ملل در واقع، با خود آمریکایی هاست و چیزی خارج از آن نیست که اگر غیر از آن بود، دیگر در افغانستان و عراق و سوریه مشکلی به وجود نمی آمد یا در بحرین این همه انسان کشته نمی شد.

حسینی تاکید کرد: سازمان ملل هر کاری که آمریکا تصمیم بگیرد انجام می دهد حتی در مواردی که سازمان ملل یک جنایت را محکوم می کند، قطعا با نظر آمریکا بوده و سازمان ملل بدون نظر آمریکا کاری نمی کند.