در ایام فتنه سال 88 یکی از جریاناتی که به شدت با وصل شدن به بیگانگان به آشوبهای داخلی دامن می زد گروهک ضاله بهاییان بودند که کینه ای عجیب از اسلام و شیعه به دل دارند.

بنا بر این گزارش این جماعت پس از فتنه نیز از دامنه فعالیت خود علیه امنیت ملی نکاست و در پوشش فعالیت های مدنی همانند محیط زیست و حقوق بشر به فعالیت علیه نظام و مردم ایران ادامه داد و شاخه های خارجی آنان مجامع بین المللی را به شانتاژ و صدور قطعنامه های گوناگون علیه کشور ترغیب نمودند.

به گزارش خبرنگار ما اعضای فرقه ضاله بهاییان که عبادت گاه آنان در قلب اسرائیل می باشد در برخی از شهرها انسجام بیشتری دارند به عنوان نمونه اقدامات آنان در شیراز و کرج و برخی از شهرهای بزرگ دیگر بیش از حد می باشد و در پوششهای مختلف به جذب جوانان و منحرف کردن آنان مشغول می باشند که البته از سوی دستگاههای اطلاعاتی رصد شده و با آنان برخورد می گردد.

در همین زمینه اخیرا گروهی از این منحرفین که در لوای فعالیتهای اجتماعی اقدامات سیاسی انجام می داند از سوی مسئولان اطلاعاتی با آنان برخورد لازم صورت گرفته که البته با واکنش محافل صهیونیستی و غربی و فتنه گران فراری رویرو شده است.

اسناد زسیر فقط نمونه ای کوچک از حمایتهای صهیونیسته و آمریکاییان از این گروهک ضاله می باشد.