به گزارش پارس به نقل از ج امعه روحانیت مبارز، مدیر اجرایی جامعه روحانیت مبارز در خصوص آخرین مواضع انتخاباتی این جامعه گفت: پس از اعلام گزینه نهایی هر کدام از گروه ها و ائتلاف های اصول گرایان، جامعه روحانیت مبارز بر اساس معیارها مورد نظر، یک یا دو نفر را به عنوان نامزد نهایی اعلام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی، گفت: بنابر صحبت های انجام شده در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز قرار بر این شده که بر اساس وعده ای که گروه های اصولگرا داده اند، از هر گروه و ائتلاف یک نفر را به عنوان نامزد اصلی معرفی کنند.

وی با اشاره به مکانیزم معرفی نامزد نهایی اصول گرایان توسط جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: پس از اینکه دو یا سه کاندید نهایی اصولگرایان مشخص شد، جامعه روحانیت مبارز از بین آنها و بر اساس شاخص های و معیارهایی که مد نظر جامعه است و همچنین با نگاه به نتایج نظر سنجی های معتبر، یک الی دو نفر را انتخاب می کند و به مردم اعلام می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص وضعیت کاندیداهای مستقل که با هیچ کدام از ائتلاف ها به وحدت نرسیده اند گفت: جامعه روحانیت مبارز از تمام کاندیداها و به خصوص اصول گرایان دعوت به وحدت و ائتلاف کرده است و ما همواره طالب این هستیم که حداقل اصول گرایان به ائتلاف برسند و نهایتا یک یا دو نفر را به عنوان کاندید نهایی معرفی کنند تا جامعه روحانیت مبارز نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی در خصوص زمان اعلام کاندیدای نهایی توسط جامعه روحانیت مبارز گفت: بهتر است ائتلاف های موجود اصولگرایان قبل از نام نویسی، خودشان از هر گروه یک نفر را معرفی کند، اما جامعه روحانیت مبارز نظر نهایی خود را پس از نام نویسی از کاندیداها اعلام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی با تاکید بر اضافه شدن کاندیداهای مستقل به جمع ائتلاف های موجود در سطح اصول گرایان گفت: همواره آغوش جامعه روحانیت مبارز برای وحدت همه کاندیداهای اصول گرا و پیوستن به ائتلاف ها باز است.

مدیر اجرایی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: جامعه روحانیت مبارز به طرق گوناگون از همه کاندیداها برای پیوستن به جمع ائتلاف اصول گرایان دعوت کرده است.

وی در پایان اضافه کرد: خبرهای خوشی از وحدت اصولگرایان به گوش می رسد و جامعه روحانیت مبارز امیدوار است که بتواند همه کاندیداهای اصول گرا را به یک نقطه مشترک برساند.