در پی درگذشت امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با انتشار پیام مشترکی درگذشت این فرمانده مخلص، پرتلاش و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

 

در این پیام آمده است: با نهایت تأسف خبر درگذشت امیر سرافراز و دریادل منطقه دوم دریایی ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار غلامرضا شیرانی را دریافت کردیم.

 

بی تردید کارنامه درخشان و پرخیر و برکت این فرمانده دلاور، سند و گواه روشنی بر مراتب بالایی از بصیرت و ولایتمداری این فرمانده دلیر جبهه انقلاب اسلامی و همچنین سطوح شایسته‌ای از درک و معرفت آن عزیز است؛ معرفت و درکی که باعث شده بود تا وی، زندگی و لحظه لحظه عمر خویش را به طور شبانه روزی وقف خدمت به امنیت کشور و اعتلای نظام مقدس اسلامی و پیشبرد اهداف و آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی نماید.

 

ضایعه درگذشت این عزیز را به یکایک فرماندهان و رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر همرزمان دریادار شیرانی و به طور ویژه به بستگان و خانواده ارجمندشان تسلیت گفته و برای آن فرمانده خستگی ناپذیر و ولایتمدار علو درجات در پیشگاه خدای قادر متعال و همچنین صبر و اجر برای بازماندگانش مسئلت داریم.

 

روحش شاد و با شهیدان و مجاهدان سرافراز جبهه اسلام ناب محمدی(ص) محشور باد.