گروهک تکفیری منافقین ایرانی یا همان داعشی های سالهای دهه 60 آنقدر جلاد و خون آشام بوده و هستند که اگر در حال حاضر نیز توبه نکنند و از همراهی با دشمنان این ملت دست برندارند همانند سال 67 جوخه های مرگ در کمین آنها خواهد بود.

بنا بر این گزارش این روزها سایت منافقین با سوء استفاده از سخنان مطهری فکر کرده است که می تواند صفوف مردم را علیه این جرثومه های پلید متزلزل نماید و مدام از شکاف در بین مسئولین و مردم نسبت به این داعشی های دهه 60 سخن به میان می آورد.

خوب است این معاندین بدانند، اینکه مطهری، مهدی خزعلی و برخی دیگر از فتنه گران با سایت منافقین همنوا می شوند نه تنها از اراده مردم کم نمی کند بلکه همه به این سخنان پورمحمدی که گفته است حکم خدا را اجرا کرده است اعتقاد دارند و می دانند که اگر اعضای این گروهک تکفیری ملعون از عداوت خود علیه مردم در سال 67 دست برداشته و توبه کرده بودند قطعا رافت نظام در خصوص آنها اجرا می شد و اگر چنین نشده است حتما آنها بر ادامه کشتن مردم بیگناه در کوچه و بازار اصرار داشته اند.

به گزارش خبرنگار ما لذا اگر نبود اجرای دقیق دستورات و فرامین الهی حضرت امام(ره) علیه گروهک تکفیری منافقین این داعشی های دهه 60، کشور اکنون از شر دشمنان و استکبار نجات پیدا نمی کرد زیرا همین عوامل دست نشانده همانند دهه 60 که بیش از 500 عملیات ترور علیه مردم و مسئولان که در آن حدود 17000 هزار نفر به شهادت رسیدند ادامه پیدا می کرد.

هنوز مردم ایران خاطره شهادت امامان جمعه و نمازگزاران جمعه، به آتش کشیدن اتو بوس مسافربری خط شیراز با مسافران آن، گروگانگیری مسافران دو هواپیما در آسمان، بمب گزاری حرم کبریایی امام رضا(ع) و صدها جنایت دیگر این گروهک تکفیری تروریستی را هرگز فراموش نمی کنند