حجت‌الاسلام‌ ابوالفضل دیلم در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که با حضور کارکنان پدافند هوایی محرم شاهرود در حسینیه ولی‌عصر(عج) برگزار شد، در سخنانی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، عفت و عصمت را از مؤلفه‌های هر زن مسلمان برشمرد.

وی با اشاره به جایگاه بانوی بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه معصومه(س)، مقدمه آن را اصالت پاک خانوادگی دانست که وی از نسل پیامبر گرامی اسلام(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) هستند و در مورد جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) توضیحاتی بیان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در پدافند هوایی محرم افزود: بشارت ولادت حضرت معصومه(س) را امام جعفر صادق(ع) بیان فرمودند که به‌زودی بانویی از تبار من در قم دفن می‌شود و نام او فاطمه دختر موسی بن جعفر(ع) است که با شفاعت او، همه شیعیان من داخل بهشت خواهند شد.

دیلم خاطرنشان کرد: عبادت و عصمت از ویژگی‌های شاخص حضرت معصومه(س) است که محل عبادت ایشان را «بیت‌النور» نامیدند و امام رضا(ع) حضرت را «معصومه» لقب نهادند.

وی تصریح کرد: از سه امام بزرگوار درباره زیارت ایشان حدیث بیان شده و امام صادق(ع)، امام رضا(ع)‌ و امام جواد(ع) فرمودند، اجر و مزد زیارت حضرت معصومه(س) بهشت قرار داده شده است.

دیلم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب دشمن بودن آمریکا و توجه ویژه به این موضوع اظهار کرد: رهبری، آمریکا را شیطان اکبر نام نهاده و تأکید دارند دشمن درجه اول ملت ایران است و باید با او با ملاحظه و دقت رفتار کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در پدافند هوایی محرم ادامه داد: رهبر انقلاب بر استکبارستیزی و انقلابی‌گری تأکید دارند؛ زیرا دشمنان انقلاب در داخل و خارج در تلاش هستند تا چهره استکبار را تطهیر و موضوع انقلابی‌گری را کمرنگ کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

دیلم با بیان اینکه باید مراقب توطئه دشمن باشیم، عنوان کرد: بصیرت مهم‌ترین موضوع در بحث دشمن‌شناسی است و باید در این مسیر، برای شناساندن دشمن به جامعه و به‌خصوص نسل جوان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تهی کردن نسل جوان از اهداف و ارزش‌های والای انقلاب هدف دشمنان است و باید تلاش کنیم تا با برنامه‌های هدفمند فرهنگی و اعتقادی با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مقابله سازمان‌یافته و هدفمند داشته باشیم.