قرار است سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر چهارشنبه ۲۷ مردادماه به استان کرمان سفر کند و در جریان برنامه ها و پروژه های دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، بم و جیرفت قرار گیرد.

ظهر چهارشنبه با ورود به شهرستان بم از فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید می کند.

دومین مقصد وزیر بهداشت بازدید از طرح ها و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که از عصر چهارشنبه آغاز می شود.

بازدید از مراکز در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی افضلی پور، افتتاح ساختمان مجتمع مدیریت و توسعه آموزش، رونمایی از آمبولانس های تازه تحویل داده شده  و کلنگ زنی کتابخانه مرکزی و هشت پژوهشکده از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت به کرمان است.

شرکت در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان و همچنین نشست با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی در شامگاه چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه است.

برنامه های پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه وزیر با انعقاد تفاهم ساخت بیمارستان جایگزین ۷۰۰ تخت خوابی شفا و کلنگ زنی این بیمارستان  و همچنین بازدید از مراکز در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان آغاز می شود و در ادامه هاشمی برای بازدید از اجرای طرح ها و برنامه های حوزه سلامت به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر سفر می کند.

وزیر بهداشت روز جمعه ۲۹ مرداد ماه طرح ها و برنامه های  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را مورد بازدید قرار می دهد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی از ابتدای تصدی خود به وزارت بهداشت تاکنون پنج مرتبه به کرمان سفر کرده است، آخرین سفر وزیر بهداشت در ۲۲ اردیبهشت ماه  سال جاری و همزمان با سفر هیئت دولت به کرمان صورت گرفته است.