بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم یادداشتی به بهانه انتشار صوت منتظری نوشت.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

انتشار صوت منتظری در خصوص اعدام منافقین یعنی کسانی که 17 هزار ایرانی را شهید کرده‌اند بهانه‌ای شد تا دشمنان خارجی ملت و عده‌ای منافق وطنی برای تروریست‌های جاسوس اشک تمساح بریزند.

به نظر می‌رسد این یک خط است و باید منتظر انتشار سریالی مطالبی باشیم که توسط شبکه‌ای هوشمند به قصد صدمه زدن به ملت بزرگ ایران منتشر می‌شود.

همزمانی این انتشار با اخراج منافقین از عراق بی‌ارتباط نمی‌تواند باشد. منافقینی که داعیه نخست وزیری ایران و اداره کشور را داشتند، اینک دور از وطن در غربت آلبانی خواهند مرد.

آوارگی و بی آبرویی و روانی شدن در کمپ‌های فرقه‌ای نتیجه قهری اقدامات ضد انقلابی کسانی است که دستشان به خون ملت خود آلوده است و در سخت‌ترین شرایط جنگ ایران با صدام برای دشمن جاسوسی کرده‌اند.

ایجاد نا امنی در کشور و ترور حداقل 17 هزار نفر از مسئولان ومردم کوچه و خیابان بزرگترین خدمت منافقین به جبهه استکباری آمریکا بوده است. جر مضاعف آزادگان در اسارت، ناشی از شکنجه‌های روحی این منافقان جاسوس، سیاهه خیانت ایادی آمریکا (منافقین خلق) را سنگین‌تر کرده است.

حال در این شرایط و در اوج درگیری منطقه‌ای آمریکا با امت اسلامی و ملت بزرگ ایران وسط بگیر و ببند برجام بی‌حاصل و پر هزینه و بد عهدی‌های آمریکا، جو سازی‌های رسانه‌های دشمن و منافقین پوست انداخته وطنی یک چیز را آشکارتر می‌کند و آن تصمیم درست عزل بلندگوی منافقین (منتظری) و مجازات جاسوسان وطن فروش می‌باشد.

تصمیم امام در عزل منتظری ساده لوح تصمیم هوشمندانه‌ای بود که نظام را نجات داد و مانع از غلتیدن ایران بزرگ در دامن دشمنان شد. هیچ کجای دنیا به جاسوسی برای دشمن جایزه نمی‌دهند، اما منتظری در اثر نفوذ افراد و افکار شبکه نفاق از جاسوسان دفاع می‌کرد.

اعدام منافقین پس از دستگیری و محاکمه مقابله به مثلی بود در برابر آنهمه ترور و انفجار و کشتار جمعی و در نهایت جاسوسی برای صدام و آمریکا. منتظری ساده لوح لیست 17 هزار نفری شهدای ترور توسط منافقین را ندید اما اجرای قانون در خصوص بازماندگان حمله مرصاد او را آشفته کرد.

منتظری هدف القاء شیطان و شیطانک‌ها قرار گرفت و در مقابل منافع ملت ایستاد؛ در نتیجه در تنهایی جان داد. فرزند منتظری که البته به عنوان جزیی از یک نقشه ضد ملی با انتشار فایل صوتی پدرش قبر منافقان شورشی را نبش کرد باقیمانده آبروی منتظری را فدای شهوترانی رجوی کرد. الحق پسر کو ندارد نشان از پدر.