امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در همایش ممتازین نیروی زمینی در استان خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد فرخنده امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) یک هدیه ای است از طرف خداوند برای ایرانی ها. وجود با برکت امام رضا(ع) در کشور عزیزمان ایران ارزش و اعتبار خاصی را به ما ایرانیان داده است. بدانید که هیچ موضع و سنگری بهتر از موضع و سنگر امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ممتاز شدن بدون حمایت خانواده امکان پذیر نیست بیان داشت: موفقیت در یک شخص نظامی بستگی به همراهی و همدلی همسر و فرزندانش در هر شرایطی دارد. حمایت خانواده از شما که به عنوان نفرات ممتاز نیروی زمینی در این همایش حضور دارید مهمترین عامل موفقیت و سربلندیتان در مجموعه نیروی زمینی ارتش بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: خانواده ارتش، یک خانواده متدین و ولایت مدار است و این باید حفظ شود. ارتش ایران بستر ساز ارتش بقیه الله اعظم (عج) است و ما به عنوان سربازانی شایسته ان شالله در زیر پرچم ولایت مداری از حضرت استقبال خواهیم کرد و پا در رکاب ایشان خواهیم بود.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان اظهار کرد: دشمنان ما درصدد هستند که این مهم یعنی همان سربازی آقا امام زمان(عج) محقق نشود و ما را از این مسیر به بیراهه بکشند ولی وقتی شما خانواده ها در مقابل این کینه ها و دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کنید خداوند و ملائکه شما را یاری خواهند کرد. بنده به عنوان خادم نیروی زمینی ارتش از حمایت های مومنانه و مخلصانه زینب گونه همسران شما تقدیر و تشکر می کنم.