مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی از برگزاری سی‌وسومین‌ نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی از صبح امروز (شنبه 23 مرداد) خبر داد و گفت: این نشست امروز (شنبه 23 مرداد) با سخنرانی وحید جلیلی آغاز می‌شود و به مدت شش روز نیز ادامه دارد.

وی درباره برنامه‌های این نشست، خاطرنشان کرد: این نشست صبحها با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی و سعید قاسمی و سایر اساتید و اقتصاد‌دانان جنبش عدالتخواه دانشجویی و بعدازظهرها نیز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ادامه می‌یابد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره موضوع کارگاه‌های آموزشی این نشست، گفت: این کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مباحث فکری خط امام، جمهوریت، مبانی عدالتخواهی و مهارتهای تشکیلاتی برگزار می‌شود. 

رئیسی همچنین از برگزاری یک تور بازدید از ستاد اجرای فرمان امام(ره) خبر داد و تصریح کرد: این بازدید در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری تورهایی از زیرمجموعه‌های ایشان که در دیدار با دانشجویان فرمودند، انجام می‌شود.

وی از برگزاری جلسه شورای عمومی این جنبش در پایان نشست امروز خبر داد و تأکید کرد: در این جلسه شورای مرکزی سال آینده جنبش نیز انتخاب می‌شود.