امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یگان‌های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ویژه فرماندهان گردان‌ها که با هدف افزایش ظرفیت تهاجمی، ایمنی و پیشگیری از جرائم و تخلفات برگزار شد، گفت: امروز ما با چهره تازه‌ای از تهدید روبرو هستیم و به عنوان بازوهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم کاملا آماده باشیم. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه شما را در میدان جنگ آماده نگه می دارد و پیروز می کند سلاح‌تان نیست، ما این را تجربه کرده‌ایم که این ایمان و باورهای شما است که شما را در میدان نبرد پیروز می‌کند. این جوانان با ایمان، با اعتقاد راسخ در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند گروه‌هایی که پشتیبان‌های آنان هر آنچه از تجهیزات می‌خواهند در اختیارشان قرار می‌دهد.

شایان ذکر است، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان و حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب، حجت الاسلام موسوی شناس و جمعی از فرماندهان این منطقه با حضور در منزل شهیدان محمد قریشی و مسلم مجیدی با خانواده‌های بزرگوار این شهدا دیدار کردند.